کد خبر: 391205
۰
۰
نسخه چاپی

کم کاری مدیران در اجرای پروژه مسکن ملی پذیرفتنی نیست

به گزارش اقتصادآینده نیوز جواد قناعت امشب در شورای مسکن خراسان جنوبی با تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر (ع) و دهه مبارک مبارک فجر گفت: تاکنون هر دولتی علاوه برنامه‌های اصلی خود شعارهای محوری داشته که یکی از شعارهای محوری دولت سیزدهم تأمین مسکن برای افراد متوسط جامعه است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات محوری استانداران با هیأت دولت افزود: یکی از ملاک‌ها برای ارزیابی استانداران میزان پیشرفت نهضت ملی مسکن است که این موضوع نشانگر کلیدی بودن و حساسیت دولت در این زمینه است.

وی تاکید کرد: یکی از ملاک‌های ارزیابی ما هم از مدیران استان همین موضوع است لذا با خارج شدن از حالت معمولی باید به انجام امور مربوط در این خصوص سرعت ببخشیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تأمین مسکن با حمایت دولت یکی از نیازهای مهم مردم به ویژه در استان‌های کم برخوردار مانند خراسان جنوبی است، تصریح کرد: ساخت و ساز در حوزه مسکن سبب اشتغالزایی، رونق اقتصاد استان و افزایش نقدینگی بانک‌های می‌شود.

قناعت ادامه داد: در این زمینه رقابتی بین استان‌ها برای انجام اینکه و تأمین منابع ان از محل اعتبارات ملی وجود دارد لذا دستگاه‌های اجرایی باید به تلاش‌های مستمر خود در این خصوص ادامه دهند.

وی عنوان داشت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی که تلاش جدی در این مورد انجام دهند در آینده به نحو شایسته تقدیر خواهد شد و اهمال مدیران هرچند جزئی باشد، قابل پذیرش نیست.

وی از همه شهرداران و مؤسسه عمران بسیج برای همکاری در این باره تشکر کرد و گفت: بانک‌های استان باید نسبت به انعقاد قرار داد در این زمینه تا سقف چهار هزار واحد در استان تا پایان بهمن ماه سال جاری اقدام کنند.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: دستگاه‌های خدمات رسان هم باید متناسب با واگذاری اراضی به مردم و آغاز ساخت و ساز این واحدها برای ایجاد زیرساخت مورد نیاز به ویژه آب و برق برنامه‌ریزی و برآوردهای مالی خود را ارائه کنند تا در صورت نیاز پی گیری های لازم در تهران برای تأمین منابع مالی مورد نظر انجام شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید