کد خبر: 391207
۰
۰
نسخه چاپی

۷۱ واحد تولیدی و صنعتی راکد استان سمنان احیا شدند

به گزارش اقتصادآینده نیوز سید محمد رضا هاشمی ظهر یکشنبه در هفتاد و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری ضمن بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسات جلوگیری از رکود واحدهای تولیدی و کمک به احیای آنها در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است، ابراز داشت: در این حوزه تلاش زیادی در کارگروه تسهیل صورت گرفت تا مشکل واحدهای تولیدی حل و بتوانند مجدد به چرخه اقتصادی بازگردند.

وی ضمن بیان اینکه ۷۱ واحد تولیدی و صنعتی راکد استان سمنان مجدد احیا شدند، افزود: این واحدها با مشکلاتی نظیر مدیریتی و سرمایه گذاری مواجه بودند که بعد از دریافت تسهیلات مشکل آنها حل و فعالیت آن‌ها آغاز شده است.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه برای حمایت از تولید می‌بایست تا جایی امکان دارد از قطع انشعابات واحدهای اقتصادی جلوگیری شود، ابراز داشت: در صورت بروز بحران که ناگزیر به قطع موقت انشعاباتی نظیر گاز هستیم این مهم باید با اطلاع رسانی قبلی صورت گیرد تا مشکلی برای واحدهای تولید ایجاد نشود.

هاشمی با بیان اینکه لیست پروژه‌های قابل افتتاح یا کلنگ زنی برای دهه فجر می‌بایست هر چه سریع‌تر به استانداری اعلام شود، تصریح کرد: این طرح‌ها می‌بایست امید را در دل مردم زنده کرده و گرفتاری را از آنها باز کند تا ملت بتوانند طعم شیرین خدمت را بچشند.

وی افزود: بهترین خدمت رسانی به مردم زمانی خواهد بود که گره گشایی از مشکلات آنها صورت گیرد لذا از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در برنامه‌های دهه فجر به مناطق محروم و نیازمند استان سرکشی کرده و با گوش دادن به درد و دل آن‌ها سنگی را از پیش رو مردم بردارند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید