کد خبر: 391260
۰
۰
نسخه چاپی

ایران اسلامی و سپاه همواره با جریان تروریستی مقابله کرده است

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده در گفتگو با خبرنگار مهر با محکوم کردن اقدام نادرست پارلمان اروپا در تروریست خواند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: کشورهایی که ایران و سپاه پاسداران را متهم به تروریست و یا حمایت از آن می‌کنند کشورهایی هستند که در طول عمرشان به چندین کشور حمله و آنها را غارت کردند و ظلم و جنایات زیادی انجام دادند.

وی با بیان اینکه آنان کشوری را متهم به تروریستی بودن و حمایت از تروریست می‌کنند که تا بحال نه تنها به کشوری حمله نکرد، بلکه در دفاع از کشورهای مظلوم برابر تروریست ایستاد و در دفاع از مردم مظلوم مبتلا به ظلم استکبار و گروه‌های تروریستی که دست آموز جریان‌های اروپایی و غربی بودند، جانفشانی و نقش آفرینی کرده است.

وی با اظهار اینکه ایران اسلامی با سپاه پاسداران و به ویژه سپاه قدس توانست برابر جریانات تروریستی قد علم کند، افزود: ایران اسلامی همواره برابر جریان تروریستی ایستاد و با آن مبارزه کرده است.

حجت الاسلام درخشنده یادآور شد: همچنین اگر سپاه و نیروهای جان برکف آن نبود، تروریسم داعش و گروه‌های تکفیری اکنون در اروپا حضور داشت و اروپایی‌ها هم مبتلا به جریان عظیم تروریستی می‌شدند اما سپاه و دلیرمردانش با فداکاری و از خودگذشتگی، تدبیر و درایت گروه‌های تکفیری تروریستی را از بین بردند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: کسانی که امروز سپاه پاسداران را متهم به تروریستی بودنی می‌کنند، خودشدان مدافع جریان‌های تروریستی بوده و هستند و بدانند که تروریست چاقویی است که دسته خود را می‌برد و سپاه مانع جان گرفتن و پاگرفتن این گروه‌های تروریستی شده است.

وی با عنوان اینکه حکومت‌های غربی و اروپایی، آمریکایی و انگلیسی که برابر جریان حق و مقاومت ایستادند و باعث تحریف اذهان شدند بدانند با تروریستی خواندن مدافعان حق و حقیقت نمی‌توانند حقیقت را زیرسئوال برند، گفت: آنان نمی‌توانند آزادمردان عالم را گمراه کنند زیرا مردم عالم، حقیقت حق طلبی و مقاومت برابر ظلم توسط ایران و فرزندان دلیرش از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را درک کرده‌اند لذا در هر نقطه‌ای از عالم بنگریم خواهیم دید که سپاه پاسداران، سپاه قدس و حاج قاسم سلیمانی نزد مردم جهان عزیز هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی ادامه داد: حاج قاسم برابر تروریست ایستاد و کودکان مظلوم عراق و سوریه و منطقه را از لوث وجود تروریست نجات داد و امیدواریم بتوانیم پیرو راه شهید سلیمانی باشیم و با حمایت تمام قد از سپاه پاسداران و نیروهای جان برکف مقاومت در مسیر پیروی از خون شهیدان و آرمان شهدا قدم برداریم و مشت محکمی به دهان یاوه گویی های اروپا و جریان استکبار بزنیم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید