کد خبر: 391264
۰
۰
نسخه چاپی

کمک ۱۰ میلیارد تومانی به نیازمندان آوج

به گزارش اقتصادآینده نیوز، قربانعلی ملاحسنی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح‌های مختلفی را برای امدادرسانی به نیازمندان و محرومان دارد که کمک‌های اهدایی در این طرح‌ها براساس نیّت خیران برای محرومان صرف می‌شود.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار و خیّر طی ۹ ماهه سال جاری بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان شهرستان آوج کمک کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد اداره آوج اضافه کرد: از این مزان کمک مردمی بیش از سه میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان در ۱۰ مرکز نیکوکاری و بیش از ۳۹۵ میلیون تومان صدقه واریزی مردم در چهار هزار و ۲۷۸ صندوق صدقه بوده است.

وی افزود: همچنین دو هزار و ۶۵۱ حامی بیش از دو میلیارد و ۳۹۲ میلیون تومان به ۳۲۱ فرزند محسنین و ۷۴ فرزند یتیم کمک‌های نقدی و غیرنقدی اهدا کرده‌اند که کمک‌های نقدی را به طور مستقیم به حساب فرزندان تحت حمایتشان واریز کرده‌اند.

ملاحسنی عنوان کرد: مجموع کمک‌های مردمی در بخش آوج بیش از پنج میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان بوده که بیش از دو میلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان در ۶ مرکز نیکوکاری، بیش از ۱۹۸ میلیون تومان صدقه واریزی مردم در دو هزار و ۸۰۲ صندوق صدقه و بیش از یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان کمک یک هزار و ۳۹۴ حامی به ۱۶۶ فرزند محسنین و ۳۷ فرزند یتیم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش آبگرم بیش از ۱۹۷ میلیون تومان صدقه واریزی مردم در یک هزار و ۴۷۶ صندوق صدقه و بیش از ۸۳۶ میلیون تومان در چهار مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

رئیس کمیته امداد اداره آوج تأکید کرد: همچنین در این مدت بیش از یک میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان کمک یک هزار و ۲۵۷ حامی به ۱۵۵ فرزند محسنین و ۳۷ فرزند یتیم بوده که در نتیجه مجموع کمک‌های مردمی در این مدت بیش از چهار میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان بوده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۴*۸۸۷۷* به نیازمندان آوج و کد مهربانی # ۰۲۸۲*۸۸۷۷* به نیازمندان آبگرم اهدا کنند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید