کد خبر: 391276
۰
۰
نسخه چاپی

وقوع ۳عملیات پلیسی در استان سمنان/ ۴ نفر دستگیر شدند

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار عبدالله حسنی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه عملیات ویژه پلیسی در استان صورت گرفته است، ابراز داشت: کشف دو هزار لیتر از یک نیسان حوزه شهرستان گرمسار، کشف ۲۶ تن شیر فاقد مجوز در سرخه و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو در دامغان مهمترین رویدادهای پلیس را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه شلیک به موقع مأموران انتظامی گرمسار قاچاقی سوخت گازوئیل را در گرمسار زمین گیر کرد، افزود: این نیسان به مقصد شهرک صنعتی این شهر در حال حرکت بود که بعد از شناسایی این محموله طی چندین مرحله دستور توقف به راننده خاطی داده شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: عدم توجه به هشدارهای لازم مبنی بر توقف مأموران را مجبور به استفاده از سلاح و شلیک به سمت لاستیک این خودرو کرد که در نهایت بعد از تعقیب و گریز و بهره‌گیری پلیس از تکنیک‌های خاص راننده دستگیر و پرونده او به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

حسنی ضمن بیان اینکه باند سارقان کامپیوتر خودرو در دامغان منهدم شد، تصریح کرد: در پی وقوع سریالی سرقت موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت و در نهایت ردپای دو نفر سارق غیر بومی با موتور سیکلت شناسایی شد.

وی ضمن بیان اینکه سارقان بعد از انجام سرقت‌ها دامغان را به سمت یکی از استان‌های شرقی ترک و مجدد وارد این شهرستان می‌شوند، افزود: طی عملیات غافلگیرانه این دو نفر در مخفیگاه خودشان دستگیر و از آنها مقادیری مواد مخدر و آلات و ادوات سرقت کشف و ضبط شد و همچنین در بازجویی‌های فنی به انجام ۴۷ فقره سرقت در سطح استان نیز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه ۲۶ تن و ۶۱۰ کیلوگرم شیر فاقد مجوز هنگام گشت زنی مأموران یگان سرخه در محورهای اصلی این شهرستان کشف شده است، اضافه کرد: در این راستا تریلی ولوو توقیف و متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید