کد خبر: 391315
۰
۰
نسخه چاپی

توزیع ۴۰۰ هزار لیتر نفت سفید و ۹۰ تن گاز مایع در تربت‌جام

علی‌اصغر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا در این باره گفت: در فاصله سه، چهار روزی که به‌دلیل افت فشار شبکه گاز طبیعی در کشور، در منطقه تربت جام و دیگر نواحی مردم با کمبود گاز روبه‌رو بودند، در مجموع ۴۰۰ هزار لیتر نفت سفید به‌صورت رایگان از طریق فروشندگی‌های روستایی توزیع شده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی عوامل توزیع‌کننده سوخت در منطقه خراسان رضوی به‌ویژه در ناحیه تربت جام افزود: ۹۰ هزار تن گاز مایع در این مناطق ازسوی شرکت‌های موزع گاز مایع توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی مقدار ذخایر سوخت منطقه را مطلوب ارزیابی و تأکید کرد: در مجموع ۷۰۰ هزار لیتر موجودی نفت سفید منطقه خراسان رضوی بود که مصرف نفت سفید چند روز گذشته به‌سرعت جایگزین شد و هم‌اکنون ذخایر نفت سفید منطقه در شرایط مطلوبی است و این آمادگی وجود دارد تا در صورت کاهش احتمالی دما در روزهای آینده، اقدام‌های لازم در زمینه تأمین سوخت جایگزین در منطقه انجام شود.

اصغری با تأکید بر اولویت قرار گرفتن تأمین سوخت موردنیاز زمستانی نیروگاه‌های منطقه خراسان رضوی گفت: تعدادی از جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در منطقه به‌دلیل افت فشار شبکه گاز در هفته گذشته تعطیل شدند و این احتمال وجود دارد که تعدادی از این جایگاه‌ها تا روزهای آینده عملیاتی شوند.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید