کد خبر: 391348
۰
۰
نسخه چاپی

جذب۱۳۰ میلیارد از اعتبارات سفر رئیس جمهور توسط دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش اقتصادآینده نیوز سید جواد پورنقی ظهر دو شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد اظهار داشت: ۴۹ پروژه در حوزه سلامت در حال کلنگ زنی و یا عملیات اجرایی بوده که ۱۲ پروژه در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ادامه داد: همچنین ۱۰۰ مناقصه نیز در این حوزه تاکنون برگزار شده است.

وی تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای ورود به حوزه سلامت استان را یکی از استراتژی‌ها و برنامه‌های کنونی دانشگاه اعلام کرد و افزود: امسال با تسهیل در صدور مجوزها، ۳۵ مجوز راه اندازی داروخانه و یک آزمایشگاه توسط بخش خصوصی صادر شده است.

پورنقی در ادامه از رشد جذب دانشجوی پزشکی و دندان پزشکی در استان، بهبود و رشد ورودی‌های دستیاری اطفال و تلاش برای توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی خبر داد.

وی با بیان اینکه در بخش فوریت‌های پزشکی نیز پروژه‌هایی در حال احداث است، افزود: ۲۵۰ میلیارد ریال برای احداث پایگاه‌های اورژانس جدید اختصاص یافته است.

پورنقی تصریح کرد: با پیگیری‌های متعدد مجوز و اعتبارات احداث بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهرستان راز و جرگلان که آرزوی دیرینه مردمان این منطقه است، دریافت و اجرای فاز اول پروژه کلید خورده است.

وی در انتها گفت: اعتبار بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان مصوبات سفر ریاست جمهوری کمکی بزرگ برای انجام برنامه‌هاست و اکنون ۱۳۰ میلیارد تومان از این مبلغ تخصیص یافته است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید