کد خبر: 391353
۰
۰
نسخه چاپی

زمین گیر شدن ۲ باند سارق سیم برق به ضرب گلوله پلیس دزفول

سرهنگ روح الله گراوندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان دزفول، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران کلانتری ۱۲ نسبت به برقراری تورهای ایست بازرسی اقدام که در این راستا پس از عبور خودروی پژو ۴۰۵ از تور ایست بازرسی و مصدوم کردن یکی از پرسنل ناجا، دیگر مأموران حاضر با عکس‌العملی مقتدرانه و رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده که در این میان یکی از متهمان مجروح و ۲ نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به اینکه مأموران کلانتری ۱۶ شهر امام نیز حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود، موفق به دستگیری ۲ سارق سیم برق در حین سرقت شدند، عنوان کرد: در بازرسی از متهمان مقادیر زیادی سیم برق سرقتی، قیچی سیم بر، دستکش و دیگر آلات سرقت کشف شد.

سرهنگ گراوندی با تاکید بر اینکه پلیس در بحث تأمین امنیت مردم شهرستان دزفول هیچ‌گونه تعارف و اغماضی با مجرمین و بزهکاران ندارد، گفت: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهم مجروح برای مداوا به بیمارستان منتقل شد. دیگر متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق حسب دستور دادستان شهرستان، متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی دزفول قرار گرفتند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید