کد خبر: 391356
۰
۰
نسخه چاپی

ضرورت جذب سرمایه گذار در بخش معادن خراسان جنوبی

به گزارش اقتصادآینده نیوز جواد قناعت ظهر دوشنبه در دیدار با مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: برای تأمین شرایط لازم در راستای سرمایه گذاری‌های قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیروهای مسلح در خراسان جنوبی اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خراسان جنوبی در حوزه‌های معدنی، کشاورزی و گردشگری بیان کرد: سرمایه گذاری در راستای بهره برداری از این پتانسیل‌ها، در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.

قناعت اظهار کرد: جذب و جلب سرمایه گذاران دارای اهلیت و صلاحیت لازم که از تجربه، تخصص و سرمایه کافی برخوردار باشند، اصل بسیار مهمی بوده که در همه حوزه‌ها مورد تاکید است.

مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیروهای مسلح هم در این دیدار بیان کرد: در قانون اساسی هم بر استفاده از توانمندی نیروهای مسلح در عمران و آبادانی کشور در زمان صلح تأکید شده است.

سردار صالحی از آمادگی قرارگاه اقتصاد مقاومتی ستاد کل نیروهای مسلح برای مشارکت در حوزه معادن خراسان جنوبی و به ویژه در شهرستان نهبندان خبر داد و افزود: ضرورت مشارکت نیروهای مسلح برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید