کد خبر: 391359
۰
۰
نسخه چاپی

۵۲ معتاد متجاهر تحویل مراکز بازپروری استان سمنان شدند

به گزارش اقتصادآینده نیوز سرهنگ سید امیر حسین موسوی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان از اجرای طرح برخورد با معتادان متجاهر به منظور ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد و ابراز داشت: این طرح به مدت ۱۰ روز در سطح شهرستان‌های استان به مرحله اجرا درآمده است.

وی ضمن بیان اینکه هدف از اجرای این طرح پاکسازی مناطق آلوده از معتادان متجاهر در سطح محلات بوده است، افزود: برای اجرای طرح ابتدا محلات آلوده شناسایی و سپس توجیه کارکنان طی چندین مرحله برای فراهم کردن محله امن برای مردم انجام شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ضمن بیان اینکه در نهایت ۵۲ معتاد متجاهر شناسایی و به مراکز بازپروری تحت پوشش بهزیستی استان فرستاده شدند، ابراز داشت: این اقدام کاهش سرقت به خصوص سرقت خرد در جامعه را به دنبال دارد و سلامت فردی و اجتماعی را تضمین می‌کند.

موسوی ضمن بیان اینکه وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محلات یک تهدید جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه جوانان است، تصریح کرد: اجرای این طرح مورد رضایت شهروندان قرار گرفت و مراتب تقدیر آنان از پلیس را به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: این طرح پس از هماهنگی قضائی، تیم‌های عملیاتی پلیس‌های تخصصی مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌ها و مأموران پرتلاش یگان امداد و کلانتری‌ها به اجرا درآمد که باید گفت این محلات خاص زیر نظر پلیس قرار دارد تا توانیم ضمن برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر محله‌ای امن را برای مردم ایجاد کنیم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید