کد خبر: 391363
۰
۰
نسخه چاپی

۳۸۰۰ دانش آموز کرمانشاهی راهی اردوی راهیان نور می شوند

به گزارش اقتصادآینده نیوز سلمان محمدی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی اعزام دانش آموزان استان کرمانشاه به اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس که با حضور معاون هماهنگ کننده و رئیس اردوهای راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان و نسل نوجوان امروز بیانگر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و بیان رشادت‌های رزمندگان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس است.

وی افزود: بازدید ۱۰ هزار نفر دانش‌آموز کرمانشاهی از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه یک فرصت مهم است که نتایج آن کار بزرگ فرهنگی به‌دنبال دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: بازخوانی وقایع جنگ هشت ساله دفاع مقدس با رژیم بعثی عراق توسط راویان شاخص برای دانش‌آموزان در قالب اردوهای راهیان نور یکی از مولفه‌های قدرت نرم جمهوری اسلامی و بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و از مهم‌ترین شاخص‌های جهاد تبیین است.

محمدی بیان کرد: اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور و یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه برای دانش‌آموزان کرمانشاهی از ۱۶ بهمن ماه آغاز و سه هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز متوسطه دوم و پایه نهم مشمول این طرح هستند.

وی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری در بستر شبکه دانش‌آموزی شاد از این بازدید بهره‌مند شوند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید