کد خبر: 391416
۰
۰
نسخه چاپی

دومین جشنواره مولودی‌خوانی نبوی در کردستان برگزار می شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز قباد میمنت آبادی روز دوشنبه در مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره مولودی خوانی نبوی در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف در سطح استان مشغول به تحصیل هستند که ۱۳ هزار نفر آنان در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند.

وی افزود: هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در واحد سنندج و واحدهای سقز، مریوان، بیجار، قروه در بیش از ۴۰۰ رشته محل فعال از کاردانی تا دکترا دارای کلاس‌های آموزشی است.

میمنت‌آبادی اظهار کرد: همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) و از ۲۷ رجب شاهد آغاز رویداد فرهنگی دانشگاه آزاد کشور در ۳۴ واحد دانشگاهی در ۳۱ استان کشور خواهیم بود.

وی افزود: در استان کردستان نیز برای دومین سال متوالی شاهد برگزاری جشنواره مولودی‌خوانی نبوی خواهیم بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اعلام کرد: تاکنون آثار ۱۵ گروه در بخش گروهی، ۱۰ نفر در بخش تک نفره و ۸ مقاله پژوهشی به دبیرخانه ارسال شده است و علاقه‌مندان تا ۱۵ بهمن برای وصول آثار و شرکت در این جشنواره فرصت دارند.

میمنت آبادی اظهار داشت: ۲۶ بهمن ماه جاری در واحد استان کردستان در شهر سنندج شاهد برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره مولودی‌خوانی نبوی با محوریت گرامیداشت مرحوم خلیفه کریم صفوتی و تجلیل از بزرگان و مؤثرین و دست اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید