کد خبر: 391424
۰
۰
نسخه چاپی

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در ورامین اعلام شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در دومین جلسه ستاد دهه فجر ورامین اظهار داشت: کمیته‌های دهه فجر با جلساتی که برگزار کردند برای جمع بندی نهایی به سمت اجرای برنامه‌ها پیش خواهیم رفت،

وی گفت: ویژه برنامه‌های ستاد دهه فجر ورامین از روز ۱۲ بهمن با راه اندازی کاروان نمادین ورود حضرت امام (ره) در سطح شهر ورامین آغاز خواهد شد و با اجرای این حرکت پرشور موج آفرینی شروع این رویداد در دیار ۱۵ خرداد شکل خواهد گرفت.

محمودی افزود: برنامه‌های دیگری در روزهای این دهه انجام خواهد شد که امید است کمیته‌های مربوطه ضمن برنامه ریزی اجرایی زمینه سازی حضور آحاد مردم را در این برنامه‌ها موضوع جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال را بسیار حساس دانست و تصریح کرد: نورافشانی شب ۲۲ بهمن در سال جاری و ایجاد موج نشاط و سردادن ندای تکبیر دشمن شکن یکی دیگر از ویژه برنامه‌های این ستاد است و لازم است بلندگوهای مساجد در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا مردم از این نشاط اجتماعی بهره مند شوند.

وی ادامه داد: ۱۰ برنامه محوری در ده شب در مساجد شهر و روستاهای ورامین پیش بینی شده است و سخنرانان ویژه ای در این زمینه حضور خواهند یافت تا ضمن سخنرانی در راستای جهاد تبیین گام برداشته شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران خلاقیت و ایده پروری را لازمه دهه فجر امسال و خصوصاً مبحث بزرگ و تأثیرگذار جهاد تبیین دانست و بیان داشت: ورامین در حوزه اجرای برنامه انقلاب پیش رو و دارای ایده و خلاقیت بوده است و هم اکنون نیز در قالب ۳۰ پرچم ۶۰ دستاورد کشوری و بومی در سطح شهر ارائه شده است، که می‌توان در فضای رسانه و مجازی برای تبیین شبهات و تهاجم دشمنان استفاده کرد.

وی در پایان گفت: هم افزایی دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها یک ضرورت است و برای راهپیمایی ۲۲ بهمن از تمام ظرفیت‌ها باید استفاده کنیم و روشنگری و ایجاد جذابیت در این زمینه‌ها بسیار نیاز است و جذابیت و جلوه‌های ویژه می‌تواند تأثیر گذاری بسزایی داشته باشد.

محمودی در پایان مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ورامین را از میدان امام حسین (ع)، میدان امام خمینی (ره) و سپس مقابل مسجد جامع تاریخی ورامین عنوان کرد که در این مسیر غرفه‌های جذاب و خوبی برپا خواهد شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید