کد خبر: 391429
۰
۰
نسخه چاپی

سپاه بازوی توانمند ولایت و خاری در چشم دشمنان است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام موحدی راد به همراه شورای قضائی استان و معاونین قضائی، شامگاه دوشنبه با سردار مهدوی، فرماندهی سپاه انصار الرضا (ع) استان دیدار کرد و با تبریک ولادت امام محمد باقر (ع) و حلول ماه رجب‌المرجب گفت: سپاه بازوی توانمند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان خوب فهمیده‌اند که اگر سپاه نباشد انقلاب و جمهوری اسلامی نیز نخواهد ماند.

وی افزود: در سفر رئیس قوه قضائیه به استان مجموعه سپاه، سازمان اطلاعات و بسیج استان به نحوه شایسته‌ای امنیت این سفر را تأمین کردند که دستگاه قضائی استان از زحمات آن‌ها نهایت قدردانی و تشکر را می‌کند.

حجت الاسلام موحدی راد با اشاره به اتفاقات اخیر و قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی توسط اتحادیه اروپا صریح کرد: این موضوع به شدت محکوم است و دستگاه قضائی استان تمام قد از مجموعه سپاه پاسداران حمایت می‌کند.

بالاترین مقام قضائی استان اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های پیش بینی شده در قانون اساسی برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از ارزش‌های اسلامی است که ما حضور فعال سپاه در عرصه‌ای مختلف سیاسی، امنیتی، مقابله با تهاجم فرهنگی، فقر زدایی، اشتغال‌زایی و … را برای انجام این مهم شاهد هستیم.

موحدی راد تاکید کرد: ما هم به عنوان پاسدار در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دفاع از ولایت، انقلاب اسلامی و قانون اساسی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند" اگر دشمن از کار شما عصبانی و ناراحت بود بدانید کارتان صحیح است" عنوان داشت: حمله تند رسانه‌های بیگانه به سپاه پاسداران و اقدامات آنها برای تضعیف آن و به ویژه اقدام اخیر اتحادیه اروپا نشان می‌دهد که سپاه پاسداران انقلاب، این شجره طیبه‌ای که به همت امام خمینی (ره) ایجاد شده مسیر درستی را طی می‌کند که دشمنان نظام جمهوری اسلامی را عصبانی کرده است.

وی افزود: ان شاء الله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همانند قبل و بلکه با توان بیشتر یار و مددکار و بازوی توانمندی برای ولایت و خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید