کد خبر: 391529
۰
۰
نسخه چاپی

اقدامات جهادی سپاه لرزه بر پیکر دشمنان انقلاب انداخته است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار جمعی از طلاب، اساتید و مدیران حوزه علمیه استان گیلان با فرماندهان این سپاه که به مناسبت اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: سپاه مولود انقلاب است و به واسطه ریشه مردمی همواره مورد تهاجم مستکبران قرار می‌گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه روحانیت و سپاه پاسداران دو گروهی هستند که همواره مورد تهاجم دشمنان انقلاب قرار می‌گیرند، افزود: این اقدام دشمنان نشأت گرفته از استیصال آنها در برابر این نهاد انقلابی و مردمی است.

وی با بیان اینکه تحریم سپاه از سوی پارلمان اروپا نشان از ترس آنها از موفقیت‌های این نهاد دارد تصریح کرد: اقدامات جهادی، دفاعی، امنیتی و محرومیت‌زدایی سپاه لرزه بر پیکر دشمنان انقلاب انداخته و از روی استیصال چنین اقداماتی انجام می‌دهند.

محمدی با تاکید بر تداوم مسیر انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش‌ها بیان کرد: یکی از اهداف دشمن از تحریم سپاه پاسداران را از بین بردن وحدت میان مردم و نهادهای انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه بغض و کینه دشمنان داخلی مانند منافقین و استکبار و مرتجعین منطقه بر همگان ثابت شده است، ادامه داد: این دو گروه همواره تلاش می‌کنند بین سپاه و مردم اختلاف افکنی کنند اما بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن ایران تمامی اهداف خصمانه آنها را نابود می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس تاکید کرد: سپاه از روحانیت و روحانیت از سپاه است و این دو هرگز از یکدیگر جدا نمی‌شوند چرا که خود را سرباز ولایت و انقلاب می‌دانند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید