کد خبر: 391558
۰
۰
نسخه چاپی

۳ اردوگاه مازندران میزبان زائران راهیان نور است

به گزارش اقتصادآینده نیوز عبدالله فرجی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران از اعزام ۴۰۰ خادم الشهدا خواهر و برادر به اردوگاه‌های راهیان نور مازندران در مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: اردوگاه شهید جعفر زاده در اندیمشک، شهید بلباسی در خرمشهر و یادمان شهدای هفت تپه پذیرای زائران شهدا است.

مسئول کمیته خادمین شهدا استان مازندران با بیان این مطلب که در چهار مرحله، خادم‌الشهدا به مناطق اعزام می‌شوند، افزود: خادم الشهدا برای آماده سازی اردوگاه‌ها و میزبانی از زائرین راهیان نور دانش آموزی به استان خوزستان اعزام می‌شوند.

به گفته فرجی خادمان شهدا در این اردوگاه‌ها در کنار فعالیت‌های خدماتی و پذیرایی، به فضاسازی اردوگاه‌ها، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تربیتی، اهدا بسته فرهنگی جذاب برای زائرین شهدا می‌پردازند.

۳ هزار دانش آموز روانه اردوهای راهیان نور می‌شوند

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا نیز از اعزام ۳ هزار دانش آموز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا با دستگاه‌ها و نهادهای دیگر اعزام دانش آموزی را افزایش دهیم.

تقی زاده با اعلام اینکه امروز چهارم بهمن ماه، اولین اعزام راهیان نور دانش آموزی انجام شد، افزود: ۲۷۰ دانش آموز دختر صبح امروز برای زیارت مقتل شهدا به جبهه‌های جنوب کشور اعزام شدند.

تقی زاده در ادامه با اشاره به اعزام ۶ مرحله‌ای کاروان راهیان نور دانش آموزی، خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفندماه، کاروان راهیان نور دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا به تشریح برنامه‌های متنوع فرهنگی اردوهای دانش آموزی راهیان نور هم پرداخت و گفت: چهار راهبرد برای راهیان نور دانش آموزی اعم از آشنایی و بیان سیره و سبک زندگی شهدا، جهاد تبیین و مشخص کردن ریشه گروهک‌ها و نقش آفرینان فتنه در جنگ تحمیلی و حوادث انقلاب، راهیان پیشرفت و حضور در نقاط صنعتی جنوب و دیدن پیشرفت‌ها و بیان دستاوردهای انقلاب و همچنین هویت بخشی به دانش آموزان با معرفی و بیان چهره شاخص شهدا با هویت اسلامی ایرانی، در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا با بیان اینکه در هر اتوبوس مربیان تربیتی همراه دانش آموزان هستند، خاطرنشان کرد: مربیان تربیتی در یک فضای صمیمی و دوستانه چالش‌ها و گره ذهنی دانش آموزان را در موضوعات مختلف برطرف و پاسخگوی شبهات هستند

گفتنی است اولین اعزام دانش آموزی راهیان نور از امروز چهارم بهمن ماه به مناطق عملیاتی جنوب آغاز شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید