کد خبر: 391565
۰
۰
نسخه چاپی

لزوم مرور تاریخ شفاهی انقلاب/تهیه ۲ مستند در اشکذر

به گزارش اقتصادآینده نیوز روح الله ردائی، صبح سه شنبه در جلسه ستاد دهه فجر اشکذر با اشاره به تشکیل کمیته‌های ۲۰ گانه ستاد دهه فجر اظهار داشت: امسال پیگیری‌های جدی‌تری برای اجرای برنامه‌های متفاوت و جذاب‌تر نسبت به گذشته انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت افراد تأثیرگذار و خلاق در برنامه‌ها استفاده کنیم، افزود: نسل جوان و نوجوان منتظر برنامه‌هایی جذاب و اثرگذار هستند.

فرماندار اشکذر با بیان اینکه جریاناتی که اکنون علیه انقلاب رخ می‌دهد، مردم را خسته کرده است، عنوان کرد: همه در رأس مبانی انقلاب ایستاده اند و انقلاب نیز با هیچکس عقد اخوتی نبسته و هر فردی بخواهد به دنبال منافع شخصی یا سو استفاده باشد، با آنها برخورد خواهد شد.

ردائی ادامه داد: این انقلاب رویش‌ها و ریزش‌های عجیبی داشته و لازم است هر چند وقت یکبار انقلاب و تاریخ شفاهی انقلاب را مرور کنیم تا از مسیر خارج نشویم.

فرماندار اشکذر بیان کرد: امسال سال ویژه ای است و شیوه و روش کار دهه فجر ما نیز باید متفاوت باشد.

وی عنوان کرد: کارگروه فرهنگی، دو مستند تهیه کرده که یکی از آنها مستند شهید محمدخانی است که برای اولین بار، فردا ساعت ۱۲:۳۰ در حلقه صالحین مدیران شهرستان اشکذر اکران می‌شود.

ردائی اظهار داشت: مستند ۲۸ شهید یزدی و اشکذری که در سنین ۱۳ تا ۱۶ سال بوده‌اند و در کردستان به دست کومله‌ها با مظلومیت تمام به شهادت رسیدند، تهیه شده که روز اول دهه فجر، در اشکذر اکران خواهد شد.

فرماندار اشکذر گفت: این مستندها برای افرادی که به راحتی خون شهدا را زیر پا گذاشتند و در مسیرهای نادرست قرار می‌گیرند، یا به جمع اغتشاشگران می‌پیوندند یا از آنها حمایت می‌کنند، می‌تواند بسیار تکان دهنده باشد.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به بحث جهاد تبیین اظهار داشت: ما نیز تلاش می‌کنیم در برنامه‌های دهه فجر، در زمینه جهاد تبیین وظایف خود را اجرا و از فرصت دهه فجر به این منظور استفاده کنیم.

ردائی همچنین اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکوم کرد و گفت: دشمنان خشم خود را از سپاه به عنوان یکی از بازوهای توانمند نظام جمهوری اسلامی ایران، مضحکانه نشان داد.

فرماندار اشکذر تاکید کرد: سپاه در همه مسائل انقلاب در خط اول و مقدم حضور داشته و در برهه‌های مختلف از بحران‌ها گرفته تا کمک رسانی به مردم در طرح‌های مواسات و.... در کنار مردم و سایر قوا بوده و مظلوم‌ترین شهدا در طول جنگ تحمیلی و حوادث پس از آن، مربوط به سپاه بوده است و این اقدام پارلمان اروپا را محکوم می‌کنیم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید