کد خبر: 391571
۰
۰
نسخه چاپی

مددجویان بهزیستی خوزستان با کمک بنیاد مسکن خانه دار می‌شوند

به گزارش اقتصادآینده نیوز ظهر امروز سه شنبه تفاهمنامه‌ای میان بنیاد مسکن و بهزیستی خوزستان در راستای تأمین مسکن مددجویی به امضا رسید.

مهران کریمیان، مدیرکل بهزیستی خوزستان در این راستا خبر داد: با توجه به تفاهم نامه فی‌مابین مقرر شده تا مسکن مددجویان بهزیستی خوزستان تأمین شود.

وی با بیان اینکه در مرحله اول تعداد ۳۷۰ خانوار در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و سایر شهرهای حوزه فعالیت بنیاد در طرح‌های در دست اقدام بنیاد مسکن جانمایی شوند، افزود: برای سایر متقاضیان مسکن نیز کارهای لازم به منظور تکمیل مدارک و جانمایی در طرح‌های بعدی انجام خواهد شد.

کریمیان تاکید کرد: تسریع در تکمیل و ساخت طرح‌های شهر شیبان و همچنین تأمین زمین و کمک به ساخت مسکن خانوارهای روستایی زیر پوشش بهزیستی با مشارکت بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفت.

حسین جنتی، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان در این راستا با اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با بهزیستی اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی لازم برای خانه دار شدن خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی در سطح استان انجام گیرد.

وی با تاکید بر افزایش تعامل‌های دستگاه‌های استانی و شهرستانی گفت: بنیاد مسکن آمادگی دارد تا زمین‌های خود را در روستاها و شهرها برای ساخت مسکن در اختیار بهزیستی قرار دهد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید