کد خبر: 391575
۰
۰
نسخه چاپی

حمایت از دوگانه سوز کردن خودروها با پرداخت ۷۵ درصد هزینه

به گزارش اقتصادآینده نیوز سیدحجت مدنی عصر سه شنبه در بازدید از کارگاه‌های مجاز تبدیل سوخت و دوگانه سوز کردن خودروهای اردبیل اظهار کرد: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، ۴۴۰۰ خودرو در سطح منطقه دو گانه سوز شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون چهار هزار و ۹۳۱ دستگاه خودرو در سامانه gcr.niopdc.ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل ادامه داد: از این تعداد چهار هزار و ۴۰۰ خودرو دو گانه سوز شدند و ۵۳۱ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

مدنی با اشاره به آغاز دو گانه سوز کردن خودروهای مسافربر اینترنتی افزود: طرح تبدیل خودروهای مسافر بر شخصی به دو گانه سوز با اولویت ماشین‌های پر مصرف و اعطای یارانه از ماه‌های قبل شروع شده است و براساس آن حدود ۷۵ درصد از هزینه تبدیل به صورت یارانه دولتی پرداخت می‌شود.

وی گفت: دوگانه سوز کردن خودرو یکی از راه‌های مؤثر در کاهش مصرف سوخت و آلودگی شناخته شده و یکی از سالم‌ترین سوخت‌های رایج در تمام جهان می‌باشد.

مدنی تصریح کرد: برای خودروهای شامل طرح پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می‌شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید