کد خبر: 391576
۰
۰
نسخه چاپی

اقدامات زیرساختی برای بهبود روستاهای سرخه در دست انجام است

به گزارش اقتصادآینده نیوز سید محمد رضا هاشمی شامگاه سه شنبه در دیدار با مردم روستای جوین و عبدالله آباد شهرستان سرخه ضمن بیان اینکه اقدامات زیرساختی برای بهبود روستاهای سرخه در دست انجام است، ابراز داشت: گازرسانی، نصب دکل مخابرات و تقویت اینترنت و اقدامات میراث فرهنگی گردشگری، معادن، بهبود خط انتقال آب شرب، مسکن و بند خاکی و آبخیزداری مهمترین موضوعاتی که در صورت تحقق می‌تواند روستاها را از بن بست خارج و در آنها رونق اقتصادی ایجاد کند.

وی ضمن بیان اینکه برخی از طرح‌های حوزه‌های مطروحه در دست اقدام قرار دارند، افزود: مشکلات و چالش‌های موجود توسط دهیاری و شوراها به استانداری انعکاس یافته و همه این موارد پیگیری، بررسی و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه تاکنون از ۲۸۵ روستای سطح استان بازدید به عمل آمده است، ابراز داشت: ماحصل این دیدارها تصویب بیش از ۵۰۰ مصوبه بود که بیش از ۸۴ درصد این مصوبات تا امروز اجرایی شده است لذا این اطمینان را به مردم روستاها می‌دهیم که محرومیت زدایی روستاها با انجام اقدامات بنیادین در دستور کار قرار دارد.

هاشمی ضمن بیان اینکه روستاییان گرانقدر، دوستدار انقلاب اسلامی که همواره در تمامی برهه‌های مختلف پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود شایسته دریافت بهترین خدمات هستند، تصریح کرد: اقدامات بسیار مطلوبی در دولت آیت الله رئیسی صورت گرفته که همچنان این مهم بخصوص در بحث روستاها و مناطق محروم ادامه دارد.

وی ضمن بیان اینکه بحث ساخت مسکن چه در شهرها و چه برای روستاییان در اولویت قرار دارد و این کار با جدیت دنبال خواهد شد، افزود: فراهم آوردن زیرساخت‌ها، سایر خدمات و امکانات رفاهی از وظایف ما است که در راستای تحقق آن در سایه وحدت، تلاش خواهیم کرد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید