کد خبر: 391594
۰
۰
نسخه چاپی

تضعیف سامانه ناپایدار از فردا در گیلان/ افزایش نسبی دمای هوا

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استقرار و توده‌های سرد و فعالیت جریانات کم و بیش ناپایدار در منطقه اظهار کرد: برای امروز طی سه شنبه شرایط برای ابرناکی و مه آلود بودن هوا، در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد فراهم است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دامنه‌های جنوبی استان، آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد (موقتی شدید) و احتمال بارش پراکنده مورد انتظار است.

دادرس ادامه داد: از چهارشنبه شب ضمن تضعیف سامانه ناپایدار و خروج تدریجی آن، روند کاهش ابر طی ساعات شب تا صبح فراهم شده و برای بعضی مناطق یخبندان و در طی روز افزایش نسبی دما تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه دریا امروز در بعضی ساعات برای فعالیت‌های دریانوردی و صید نامناسب است، گفت: دریا از فردا برای صیادی و فعالیت‌های مرتبط مناسب است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه آسمان شهر رشت مرکز استان برای امروز نیمه ابری تا ابری و مه آلود در بعضی ساعات همراه با بارندگی خفیف و گاهی وزش باد تصریح کرد: دمای فعلی رشت ۷ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر ۹۷ درصد است.

دادرس اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته اسب وونی با ۶ درجه زیر صفر سردترین و آستانه اشرفیه با ۱۲ درجه روی صفر گرم‌ترین مناطق استان اعلام شده اند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید