کد خبر: 391617
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز توزیع ۴۱۱ تن گوشت قرمز تنظیم بازار در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، سعادت علی نیا اظهار کرد: از ابتدای بهمن ماه با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز حدود ۴۱۱ تن گوشت گوسفندی و ۸۲۲ تن هم گوشت گوساله در استان در حال توزیع است.

معاون امور دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال چیزی حدود ۴۵۰۰ تن مرغ خریداری شده است. از یک ماه اخیر بر اساس دستورالعمل تنها نژاد بومی آرین خریداری می‌شود و سایر نژاد مرغ را مقرر شد اتحادیه خریداری کند.

به گفته وی، همچنین خرید گوشت گوساله و گوسفندی را هم داشته ایم و چیزی حدود ۱۰۰۰ تن جهت تنظیم بازار از تیرماه سال جاری خریداری شده است؛ که از ابتدای بهمن ماه با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز چیزی حدود ۴۱۱ تن گوشت گوسفندی و ۸۲۲ تن هم گوشت گوساله در استان درحال توزیع است؛ که با معرفی نامه‌های مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها انجام شده است.

علی نیا افزود: تا الان حدود ۶۰ درصد توزیع انجام شده است و ما بقی آن هم در حال توزیع است. مراکز توزیع را جهاد کشاورزی مشخص می‌کند در مشهد هم تعاونی‌های مصرف و بازارهای شهرداری عرضه می‌شود.

معاون امور دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به ایام پایانی سال و ماه رمضان که در پیش داریم ذخایر گوشت و مرغ ما تا آخر سال تأمین است و مشکلی برای توزیع نداریم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید