کد خبر: 391624
۰
۰
نسخه چاپی

پیگیر سختی کار امدادگران هلال احمر هستیم

به گزارش اقتصادآینده نیوز، بابک محمودی عصر سه شنبه با هدف بازدید و ارزیابی آمادگی پایگاه‌های امدادونجات در مقابله با پوشش حوادث زمستانی وارد استان کرمان شد.

وی در حاشیه بازدید از پایگاه شهید علیار شول در سیرجان با اشاره به شرایط سختی کار امدادگران در حوادث افزود: آموزش و تجهیزات نوین، دو رکن اساسی جمعیت هلال احمر است.

محمودی با اشاره به ضرورت و اهمیت تأمین و تقویت تجهیزات سبک و سنگین امدادونجات در جمعیت هلال احمر بیان کرد: جذب و ساماندهی نیروی انسانی داوطلب از اولویت‌های بسیار مهم جمعیت هلال احمر است.

سرپرست سازمان امداد و نجات عنوان کرد: حوزه امدادونجات جمعیت هلال احمر کامل‌ترین بخش امدادرسانی در حوادث سطح کشور است.

محمودی با اشاره به اینکه موضوعات روحی و روانی امدادگران و نجاتگران در پایگاه‌ها حائز اهمیت است، تصریح کرد: پیگیر سختی کار امدادگران و هلال احمر در مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی اظهار کرد: مرکز دانش بنیان با هدف بهره گیری از طرح‌ها و ایده‌های امدادگران در جهت پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر راه اندازی می‌شود.

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر گفت: اولین مسابقه رباتیک امدادگر در سطح ملی و بین المللی در سال آینده برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به توان افزایی و مهارت تخصصی نجاتگران و امدادگران اشاره کرد و گفت: به زودی مسابقات جهانی و بین المللی امدادونجات به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید