معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

پروژه اتصال آزادراه معلم به بلوار فرزانگان بهره‌برداری شد

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: پروژه اتصال محور آزادراه معلم به بلوار فرزانگان با هزینه ای بالغ بر 550 میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

 پروژه اتصال آزادراه معلم به بلوار فرزانگان بهره‌برداری شد

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق شناس با اعلام این خبر گفت: احداث محور اتصال آزادراه معلم به بلوار فرزانگان به طول دو کیلومتر و عرض 15 متر از پروژه‌های شاخص و مهم ایمن سازی شهر اصفهان با هزینه 550 میلیارد ریال است که از اقدامات سال جاری محسوب می‌شود. 
او افزود: یکی از مسیرهایی که باعث عدم ورود کامیون‌ها به داخل شهر اصفهان می‌شد، انتهای آزادراه معلم به سمت کاوه بود که با اجرای پل دکتر علی شریعتی در گذشته خودروهای سبک و سنگین به سمت چپ هدایت و وارد اتوبان فرزانگان می‌شدند.
حق‌شناس با بیان اینکه علیرغم اخطارها و علائم کاهنده سرعت در پایان آزادراه معلم هنوز خودروها تمایل به سبقت داشته و با قرارگیری خودروهای درحال گردش به چپ روبرو می‌شدند، ادامه داد: همچنین در محل این تقاطع اغلب تصادفات شدیدی رخ می‌داد و بدین منظور طرح ایمن سازی این تقاطع از پروژه‌های شاخص ترافیکی شهر مطرح و اجرای آن با مشارکت مناطق 7 و 12 صورت گرفت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان توضیح داد: باتوجه به حجم آزادسازی در منطقه 12 با طول مسیر بیش از یک کیلومتر، بیشترین هزینه آزادسازی بالغ بر 370 میلیارد ریال به این منطقه اختصاص یافت که با اجرای عملیات عمرانی، احداث روشنایی معبر و نصب سایر علائم راهنمایی و رانندگی همراه بوده است.
 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید