پیگیری و رفع مسائل مربوط به راه های شهرستان بالاخص راه های روستایی را ازجمله اولویت ها دانست

فرماندار اصفهان عنوان کرد: علاوه بر موضوع آب و کشاورزی که از اهمیت بسیاری برخوردار است، مسائل مربوط به راه ها، مدارس و ورزش ازجمله اولویت ها و موضوعاتی است که باید با جدیت پیگیری و در جهت رفع آنها اقدام نماییم.

پیگیری و رفع مسائل مربوط به راه های شهرستان بالاخص راه های روستایی را ازجمله اولویت ها دانست

به گزارش اقتصاد اینده به نقل ازروابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه پیگیری مسائل مربوط به راه های شهرستان، یکی از مسائل نقاط مختلف بالاخص نقاط روستایی شهرستان را مربوط به راهها دانست و عنوان کرد: علاوه بر موضوع آب و کشاورزی که از اهمیت بسیاری برخوردار است، مسائل مربوط به راه ها، مدارس و ورزش ازجمله اولویت ها و موضوعاتی است که باید با جدیت پیگیری و در جهت رفع آنها اقدام نماییم.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه عمده اعتبارات امسال را به کشاورزی، راه ها و نوسازی مدارس تخصیص دادیم، افزود: اعتبارات تخصیص داده شده به تنهایی برای رفع مسائل و مشکلات موجود کافی نیست و بایستی با هم افزایی و مشارکت بین دستگاهی در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود اقدام کنیم.
احمدی با اشاره به پروژه کوی راه حق، تصریح کرد: ان شاء ا… با تلاش و پیگیری مجدانه دستگاه های ذی ربط در آینده نزدیک شاهد رفع موانع و مشکلات مربوط به راه های روستای کوه راه حق باشیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید