کد خبر: 391725
۰
۰
نسخه چاپی

اعضای باند سرقت از واحدهای تجاری کرمان دستگیر شدند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سرهنگ یداله حسن پور گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهر کرمان، موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی در یک عملیات غافلگیرانه یکی از سارقان را دستگیر و در پی آن ۲ عضو دیگر این باند را هم شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: اعضای این باند ۶ نفره که با استفاده از غفلت مالباختگان اقدام به سرقت وجه نقد، اموال و وسایل مغازه‌ها می‌کردند در بازجویی‌های تخصصی به ۲۹ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون هفت نفر از مال باختگان شناسایی شده‌اند خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد که در این رابطه از اصناف و بازاریان می‌خواهیم از گذاشتن وجوه نقد کلان داخل مغازه خودداری و از گاو صندوق استفاده کنند.

وی با تاکید بر تجهیز مغازه‌های زرگری، صرافی، موبایل فروشی و دیگر فروشگاه‌های کوچک و بزرگ به دوربین مداربسته در زاویه مناسب داخل و خارج از ساختمان تصریح کرد: بهتر است همه راه‌های ورودی به مغازه از پشت بام، کانال کولر و سایر منافذ از بیرون غیرقابل نفوذ باشند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید