کد خبر: 391728
۰
۰
نسخه چاپی

نشست مطالبه‌گران و فعالان رسانه‌ای استان همدان برگزار شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان همدان در این جلسه با عنوان اینکه به شکایت خودرو در سازمان صمت همدان رسیدگی می‌شود، اظهار کرد: متأسفانه نظام توزیع شفاف نیست، و گاهاً گران فروشی، قاچاق و عرضه کالای تاریخ گذشته را شاهد بودیم.

مرتضی بیدآبادی افزود: در سال ۸۸ سامانه جامع تجارت راه اندازی شد که در سال ۹۶ استارت اصلی کار زده شد و در دولت جدید مورد توجه ویژه قرار گرفت و بخشی از نظارت‌ها هوشمند شد و انبارها و واحدهای صنفی با سامانه تجارت و انبارها رصد می‌شود.

وی به قیمت گذاری و رصد قیمت اشاره کرد و افزود: سود زنجیره توزیع را به جهاد اعلام می‌کنیم و تبادلات مالی به اداره صمت مربوط می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان همدان با اعلام اینکه طبق آمار سال گذشته ۷۰ درصد پرونده‌های نظارت را سازمان صمت پیگیری می‌کرد، ادامه داد: رصد روزانه مورد نظر بوده و روستاهای استان در طول سال چند بار رصد می‌شوند.

وی به سامانه ۱۲۴ امور بازرسی صمت در کل استان اشاره کرد که در خصوص شکوائیه جهاد کشاورزی و سایر و حوزه‌های مرتبط فعالیت دارد و افزود: تماس ضبط شده و کد رهگیری اعلام خواهد شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید