کد خبر: 391741
۰
۰
نسخه چاپی

اردوهای راهیان پیشرفت و عدالت آغاز شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمدعلی نظرزاده عصر چهارشنبه در جریان برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و عدالت در اردبیل اظهار کرد: در قالب این اردو دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل با حضور در واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل تلاش می‌کنند تا بیشتر با بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی و روند کار آنها آشنا شوند.

وی با بیان اهداف این اردو خاطرنشان کرد: هدف اصلی ارتباط‌گیری بیشتر نخبگان علمی و دانشگاهی با بخش صنعت و تولید است تا با نیازسنجی که انجام می‌شود جذب نیروی انسانی ماهر و کارآمد را نیز شاهد باشیم.

رئیس بسیج کارگران استان اردبیل گفت: در گام نخست دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل با حضور و بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی، کارخانه شیرآلات گرمی و شرکت‌های تولیدی محصولات کشاورزی و دامی از مراحل تولید این مجموعه‌ها مطلع شده و در جریان امور قرار می‌گیرند.

نظرزاده ادامه داد: در دوران دانشجویی تلاش بر این است تا دانشجویان و نسل آینده ساز کشور بیشتر با فضای کار، مهارت و فنون جدید آشنا شده و سعی کنند تا در این سنگر با تلاش مضاعف کشور را به خودکفایی برسانند.

وی افزود: مجاهدتی که امروز در سنگر تولید و با تلاش کارگران شاهدیم بسترساز تحولی جدی شده و کشور را به نقطه متعالی سوق می‌دهد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید