کد خبر: 391795
۰
۰
نسخه چاپی

تحریم ستاد امربه معروف ناشی از عجز دشمنان ولطمه زدن به انقلاب است

به گزارش اقتصادآینده نیوز، محسن اکبری  افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک نهاد سیاستگذار و ناظر است که در خصوص ترویج پایه‌های اساسی انقلاب اسلامی و طبق قانون و تأکیدات قرآن و روایات، یعنی امر به معروف و نهی از منکر گام برداشته و به دنبال تحکیم انقلاب بوده است‌.

وی ادامه داد: تحریم این ستاد توسط کشورهای اروپایی با فشارهای آمریکا نشانگر عناد و دشمنی آنها با اصل انقلاب و نظام اسلامی است که شاخصه‌های اصلی کشور را هدف قرار داده و ضرورت دارد تا همه در این خصوص هوشیار باشند.

به گفته اکبری دشمن در این جنگ ترکیبی تمام عیار، ستاد امر به معروف را به عنوان تنها دستگاه فرهنگی در لیست جدید خود تحریم کرد و با توجه به سبقه این اقدامات خصمانه اروپایی‌ها متوجه می‌شویم آنها تنها نهادهای اثرگذار را تحریم می‌کنند که بر خلاف میل غرب و اروپا حرکت می‌کند.

وی تاکید کرد: تحریم ستاد نشان دهنده اثرگذار بودن و مثمر ثمر بودن آن و زنگ خطر برای دشمنان است و نشان داد که ستاد امر به معروف و نهی از منکر راه را درست رفته و دشمنان اسلام و انقلاب هم در رصدهای خود به این مهم رسیده‌اند و قصد دارند با هر ابزاری که در اختیار دارند جلوی حرکت جهادی این ستاد را بگیرند و تحریم نابخردانه آخرین تیر آنهاست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: خوشبختانه سالهاست که مردم ایران روش‌های شوم و منافقانه و تفرقه افکن دشمنان را درک کرده و پشت صحنه آن را می‌دانند و هرگز با آنها همکاری نخواهند کرد و به فضل الهی این حربه معارضان نیز بی اثرتر از سایر طرح‌هایشان خواهد شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید