کد خبر: 391804
۰
۰
نسخه چاپی

تخصیص ۲۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی

به گزارش اقتصادآینده نیوز حمید جهانشاهی عصر چهارشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: در سال جاری ۴۰۶ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای استان مصوب شده است.

به گفته وی تاکنون ۲۰ درصد اعتبار تملک دارایی‌های استان تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه امسال از محل اعتبارات نفت هم ۲۷۰ میلیارد تومان برای استان مصوب شده است، تصریح کرد: تاکنون ۲۷ درصد این اعتبار نیز محقق شده است.

وی عنوان کرد: در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان توزیع اعتبارات موضوع ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی در راستای اجرای آئین نامه اجرایی بند «د تبصره ۱۱» ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به عنوان مصوبه نخست در این شورای مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در سال جاری از محل این اعتبارات تاکنون یک میلیارد و ۷۸ میلیون تومان به استان تخصیص یافته است، ادامه داد: این اعتبار برای دو پروژه تکمیل مرکز فرهنگی تفریحی محله کارگران و تکمیل کانال جمع آوری آب‌های سطحی موسی بن جعفر (ع) به صورت مساوی هزینه می‌شود.

وی گفت: از محل اعتبارات ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی در سال گذشته ۷۶۶ میلیون تومان برای اجرای سه طرح مصوب تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه گزارش اقدامات سرشماری مبنا ۱۴۰۱ در شهر سربیشه سومین دستور کار این جلسه بود، عنوان کرد: مردم شهر سربیشه از طرح سرشماری استقبال نکرده‌اند.

جهانشاهی گفت: نبود الزام قانونی، عدم دسترسی تعدادی از خانوارها به کد پستی، نداشتن کد ملی، دسترسی نداشتن به اینترنت و نداشتن زمان کافی برای شرکت در این سرشماری از مهمترین علل استقلال پایین مردم سربیشه از این طرح سرشماری است.

وی ادامه داد: همچنین اصلاح خط حریم بیرجند، بازنگری طرح جامع بشرویه، موضوع الحاق به محدوده شهر بشرویه، صدور موافقت اصولی و تأمین زمین متقاضیان سرمایه گذاری ظرف مدت سه ماه از جمله مصوبات کارگروه زیربنایی استان بود که در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی مصوب شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید