کد خبر: 391811
۰
۰
نسخه چاپی

پروژه نیمه تمام بیمارستان سرپل ذهاب نیازمند اعتبار است

به گزارش اقتصادآینده نیوز یوسف صفری بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب اظهار کرد: مأموریت و قصد وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت کلی پیشگیری از ابتلاء به شیوع بیماری‌ها و در صورت ابتلاء به حداقل رساندن عوارض و مخاطرات آن بیماری است.

وی افزود: هر دو اصل باعث افزایش امید به زندگی و کاهش از کارافتادگی در جامعه می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب تصریح کرد: با ارتقا مراقبت‌های بهداشتی شاخص‌های از کار افتادگی و سربازی در سنین پایین کاهش می‌یابد.

صفری بیان کرد: در این صورت علاوه بر حفظ کرامت انسانی و عزت نفس یک فرد، چون این فرد توان جسمی و سلامت خود را حفظ کرده است زمینه اشتغال و تولید فراهم می‌گردد.

وی ادامه داد: هر چه سلامتی و مراقبت‌های بهداشتی قوی‌تر باشد، چون تعداد افراد سالم افزایش و تعداد افراد از کار افتاده کاهش یافته و توان تولید و اشتغال افزایش می‌یابد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: اهداف کلی ارتقا شاخص‌های بهداشتی منطقه تحت پوشش با تاکید بر سیاست‌های جوانی جمعیت، فراهم کردن فضای امن و برادرانه جهت فعالیت‌های درون سازمانی، و ایجاد انگیزه و پویایی در همکاران جهت ارتقا کیفیت خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود.

صفری اضافه کرد: همچنین فراهم ساختن امکانات و تجهیزات و رعایت عدالت بهداشتی درمانی در روستاهای دور افتاده و استفاده از نیروهای بومی با تکیه بر صلاحیت و شایسته سالاری و ارتقا همکاری برون بخشی و استفاده از ظرفیت سازمان‌های دیگر برای بهبود بهداشت منطقه و پیگیری و جذب اعتبار برای تکمیل پروژه نیمه تمام بیمارستان شهرستان از جمله اقدامات پیش رو خواهد بود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید