کد خبر: 391863
۰
۰
نسخه چاپی

تقویت معروف و کاهش منکرات/ وجود ۵۰ تشکل عفاف وحجاب در مازندران

به گزارش اقتصادآینده نیوز مهرداد محمدی پیش ازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و شهیدای ۶ بهمن سال ۶۰ آمل، درپیش بودن سالگرد فجر انقلاب اسلامی را تهنیت گفت و افزود: حضرت امام راحل با اقدام مؤثر و کمک مردم نظام جمهوری اسلامی را شکل داد و یکی از بزرگترین نهی از منکر و مبارزه با رژیم پهلوی در کشور ایران رخ داده است.

وی با بیان اینکه حضرت امام راحل حکومت مردمی جمهوری اسلامی را تأسیس کرده است، ایجاد نظام اسلامی و حفظ آن را بزرگترین معروف طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: دشمن در سال‌های اخیر برنامه جامع و جنگ ترکیبی به راه انداخته است و این برنامه جامع دشمن زیر ضربات محکم مردم از بین رفت و خم شده است.

محمدی با عنوان اینکه تحریم‌های مختلفی طی سال‌ها علیه افراد و نهادهای کشور صورت گرفته است، گفت: تمام تلاش دشمن این بود که نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کند و خوشبختانه نتوانسته به اهداف شوم خود دست یابد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران قیام و حماسه ششم بهمن آمل را اقدامی برای مقابله با نقشه‌های دشمنان ذکر کرد و افزود: مقاومت بی نظیر مردم آمل طی ۴۸ ساعت و ایجاد دژ وسنگر محکم و تقدیم شهدا، نقشه و توطئه شوم اتحادیه کمونیستی را از بین برده است.

وی افزود: طی چهار سال اخیر دشمن برنامه‌های زیادی رأی سرنگونی نظام اسلامی تدوین کرده است و تلاش می‌کند این برنامه‌ها را با تکیه بر برخی از ایادی داخلی و خارجی شروع کند و از بسترهای مختلفی برای رسیدن به اهداف استفاده کرده است.

محمدی ترور شخصیت ولایی و مقام معظم رهبری را از جمله نقشه‌های دشمن برشمرد و گفت: دشمن به نقش مرجعیت و رهبری اشرافیت دارد و از این رو هجمه‌هایی را در پیش گرفته است.

وی خشونت‌های موجود در آشوب‌ها را بی سابقه دانست و افزود: سعی کردند با آوردن افراد شرور و سابقه دار به میدان دست به خشونت و آشوب بزنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر توقف مذاکرات و تشدید تحریم‌ها را از دیگر پروژه‌های دشمن ذکر کرد و گفت: تمام تلاش این است که کشور را از نظر اقتصادی تضعیف کنند.

محمدی با محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در قراردادن نام ستاد امر به معروف ونهی از منکر و سپاه پاسداران در لیست تحریم گفت: به اتحادیه اروپا و دشمن اعلام می‌کنیم که با قدرت بر آنچه که ایمان داریم استوار خواهیم بود.

وی افزود: ما با اعتقاد به اسلام و تکیه بر مبانی اندیشه‌های امامین انقلاب، محکم پای آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌ایم و تقویت معروفات و کاهش معروفات از راهبردهای ستاد امر به معروف خواهد بود.

وی گفت: هیچ ابایی نداریم با آن‌هایی که به مال و ناموس مردم تعرض کردند برخورد کنیم و دشمن امروز با حوانی طرف بوده که دل باخته نظام و رهبری هستند.

محمدی با بیان اینکه یونسکو یک سازمان امر به منکر و نهی از معروف به شمار می‌رود، گفت: این سازمان با تصویب سند ۲۰۳۰ تلاش کرد در جامعه و نظام آموزشی ما رسوخ کند و با هشدارهای به موقع اجرای این سند متوقف شده است و خانواده‌ها نیز نسبت به آموزش‌هایی که بی بندوباری را ترویج می‌کند، حساس باشند.

وی با اظهار اینکه ۵۰ تشکل عفاف و حجاب در استان فعال هستند، افزود: این تشکل‌ها در امر نظارت در اماکن عمومی و دستگاه‌ها فعالیت می‌کنند و ۴۰۰ شورای محله و مسجد نیز در روستاها راه اندازی شده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید