کد خبر: 391864
۰
۰
نسخه چاپی

عمان فرصت خوبی برای سرمایه گذاران ایرانی است

به گزارش اقتصادآینده نیوز ابراهیم بن سعید البوسعیدی، استاندار مسندم عمان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران درخصوص هدف این سفر به بندرعباس گفت:براساس تصمیماتی که بین مسئولین رده بالا ایران و عمان صورت گرفته، هدف اساسی گسترش روابط و افزایش سطح مراودات تجاری و برقراری تردد بین استان هرمزگان و مسقط است.

وی افزود: در بخش دولتی نیز به دنبال این هستیم که امور را برای بخش خصوصی تسهیل و بخش‌های خصوصی را به یکدیگر نزدیک کنیم تا چنانچه برنامه ای برای سرمایه گذاری داشته باشند تصمیم گیرنده خودشان باشند.

استاندار مسندم عمان ادامه داد: همچنین در این سفر نشستی با رئیس اتاق بازرگانی برگزار خواهیم کرد و در خصوص بخش خصوصی تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

ابراهیم بن سعید اذعان داشت: در زمینه گردشگری ظرفیت‌های استان مسندم برای مسئولان استان هرمزگان تشریح شد و آمادگی لازم برای جذب سرمایه گذار ایرانی وجود دارد.

وی استان هرمزگان را نیز از جمله استان‌های دارای ظرفیت ویژه در حوزه گردشگری و جزایر برشمرد و افزود: امیدواریم روابط بیشتری در حوزه تبادل تجربه و سرمایه گذاری در این زمینه نیز بین دو کشور با محوریت استان‌های هرمزگان و مسندم شکل بگیرد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید