کد خبر: 391869
۰
۰
نسخه چاپی

اولویت برنامه‌ها ترویج روحیه ایثار و شهادت باشد

حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: رویدادهایی که طی چند سال اخیر با آن مواجه بودیم، هر جا خدمات گسترده‌ای از سوی نظام به مردم ارائه شده اما کار فرهنگی در راستای ترویج روحیه انقلابی و شهادت طلبی انجام ندادیم نتیجه معکوس گرفتیم.

وی ادامه داد: اولویت اصلی باید ترویج روحیه ایثار و شهادت باشد که برای امروز و آینده کشور در راستای اعتلای معنوی و مادی بسیار مهم است.

افشاری افزود: جنگ شناختی دشمن نیز در این زمینه کار می‌کند، می‌خواهد نوع برداشت ما را در رابطه با دانش آموزان، جوانان و بویژه دختر خانم‌ها که از حیطه فعالیت فرهنگی ما معمولاً فاصله دارند و از فضای مجازی و گوشی استفاده می‌کنند و دسترسی ما به آنها کم بوده و اثرگذاری دشمن روی آنها بیشتر است.

وی تصریح کرد: به گفته امام راحل مبارزه طلبی با رفاه طلبی دو مقوله‌ای است که هرگز با هم جمع نمی‌شوند، در کنگره شهدا ما باید به فرهنگ شهادت هم بپردازیم، اگر نه برای خودمان بیشتر داریم مطلب می‌گوئیم.

فرماندار تویسرکان گفت: در یادواره و کنگره شهدا باید روی موضوع‌های ولایت پذیری، اهتمام به نماز و احترام به والدین، کار کنیم که جامعه اکنون بیش از هرچیزی به آنها نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه ضعف ما در همه بخش‌ها مستند سازی است، کار زیاد می‌کنیم اما مستندسازی انجام نمی‌دهیم، افزود: فضای مجازی اکثریت اتفاق در اختیار دشمن قرار گرفته است، تصمیمی هم گرفتند معلوم نیست پشتش چه مقدار خرد بود یا نبود متدینین را از فضای مجازی که پر مخاطب بود بیرون کردند، حالا مجدداً اینستاگرام و تلگرام در اختیار دشمن است، اگر گوشه‌ای هم متدینین می‌رفتند تبلیغی داشتند الان بیرون رفتند و کامل تقدیم دشمن کردیم و همه با فیلتر شکن متصل می‌شوند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید