کد خبر: 391872
۰
۰
نسخه چاپی

دستگاههای خدمات رسان زیر ساختهای نهضت ملی مسکن را فراهم کنند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، محسن افشارچی روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن گفت: استان زنجان در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح کشور جزو استان‌های پیشرو است و تاکنون هم عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی ابراز کرد: حجم کار در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دراستان بالا است و همچنین پیشتاز بودن در کشور باعث شده مشکلات را هم اول درک کند بنابراین می‌طلبد دستگاه‌های خدمات رسان با پای کار بودن به کم شدن مشکلات طرح نهضت ملی مسکن کمک کنند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه در اجرای این طرح عظیم باید دستگاه‌های خدمات رسان همراهی و همکاری لازم را با اداره کل راه و شهرسازی داشته باشند، گفت: دستگاه‌های خدمات رسان (آب و فاضلاب، برق و گاز) زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن را باید فراهم کنند و بهانه‌ای از این شرکت‌ها را قبول نمی‌کنم چرا که تنها هدف بنده و مدیرکل راه و شهرسازی استان زود خانه دار کردن مردم است.

افشارچی تاکید کرد: مدیرکل راه و شهرسازی استان شبانه روز با تیم کاری خود برای اجرای بهتر این طرح عظیم فعالیت می‌کنند ولی باید دستگاه‌های خدمات رسان ویژه با این اداره کل همکاری کنند تا برنامه‌ها به خوبی جلو برود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5692601/دستگاههای-خدمات-رسان-زیر-ساختهای-نهضت-ملی-مسکن-را-فراهم-کنند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید