کد خبر: 391890
۰
۰
نسخه چاپی

بازدید مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از نحوه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از زیرساخت ها و نحوه خدمت رسانی به اقشار تحت پوشش در شهرستان لامرد استان فارس و بوشهر بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از نحوه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان

به گزارش اقتصادآینده نیوز، دکتر میرهاشم موسوی در سی‌ویکمین سفر استانی به‌منظور بازدید میدانی از چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان در شهرستان لامرد استان فارس و استان بوشهر، بعدازظهر امروز چهارشنبه پنجم بهمن به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان وارد عسلویه شد. در این سفر با حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی بهره‌برداری از چند پروژه توسعه‌ای در بخش درمان استان بوشهر آغاز خواهد شد.

 

ابراهیم جواهری عضو هیأت‌مدیره، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان، غلامحسین ستوده‌خو معاون بیمه‌ای و همچنین حسن ضابطی مدیرکل امور مجلس و دولت این سازمان، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی را در سی‌ویکمین سفر استانی همراهی می‌کنند.

 

براساس این گزارش، در جریان این سفر استانی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در شهرستان لامرد قرار است از درمانگاه در حال ساخت در شهر مهر، پلی‌کلینیک امام رضا (ع) لامرد و همچنین شعبه تأمین‌اجتماعی بازدید نظارتی داشته باشد و پس از آن به استان بوشهر و شهر عسلویه سفر کرده و ضمن بازدید از بیمارستان حضرت نبی‌اکرم (ص) عسلویه در مراسم افتتاح بخش‌های مراقبت‌های ویژه – ICU  و CCU - این بیمارستان، در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان شعبه عسلویه که در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار است، شرکت کند.

 

بازدید از شعب تأمین‌اجتماعی بیدخون و جم و افتتاح درمانگاه جدید‌الاحداث تأمین‌اجتماعی جم و همچنین بازدید از شعبه تأمین‌اجتماعی و پلی‌کلینیک بوعلی کنگان، افتتاح درمانگاه جدیدالاحداث تأمین اجتماعی خورموج و بازدید از شعبه تأمین اجتماعی خورموج از دیگر برنامه های این سفر استانی اعلام شده است.

 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین در این سفر استانی، ضمن دیدار با نمایندگان تشکل‌های شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی، در بازدید از شعب و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی دیدار و گفت وگو با کارکنان و مراجعان این مرکز در جریان روند ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان قرار گرفته و ضمن اطلاع از ظرفیت‌های خدمت‌رسانی در این مراکز، مشکلات و کاستی‌های احتمالی را بررسی خواهد کرد. دیدار و گفت‌وگو با مسئولان محلی و دیدار با خانواده یکی از شهدای این استان؛ از دیگر برنامه‌های سی‌ویکمین سفر استانی دکتر موسوی خواهد بود.

 

سازمان تأمین‌اجتماعی هم‌اکنون نزدیک به 500 شعبه بیمه‌ای و 403  بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های مختلف‌، برای تولید و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان دارد و سفرهای استانی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل این سازمان به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بلاواسطه در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و با هدف ارزیابی‌ مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.

 

در استان بوشهر در حال حاضر بالغ بر یک میلیون نفر از جمعیت استان، تحت پوشش خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی هستند که شامل ‌ حدود 930 هزار نفر بیمه‌شده اصلی و تبعی و نیز بالغ بر 75 هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر اصلی و تبعی است. در این استان سازمان تأمین‌اجتماعی دارای 15 شعبه، 3 بیمارستان ملکی و 7 مرکز درمانی ملکی است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید