امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

انتصاب سرپرست تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی

انتصاب سرپرست تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ):  طی حکمی از طرف محمدعلی نیکبخت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ،  اکبر رنجگران به عنوان سرپرست تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، مراسم تودیع و معارفه سرپرست تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی و منوچهر توسلی عضو هیات مدیره سازمان تعاون روستایی ایران، برگزار شد.

در حکم محمدعلی نیکبخت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران  خطاب به اکبر رنجگران آمده است: نظر به تجارب و شایستگی های جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید با توجه به ظرفیت و قابلیت های فراوان آن استان، پیگیری مجدانه در اجرای برنامه‌های حمایت، هدایت و نظارت بر تشکل ها و شبکه گسترده تعاونی ها اعم از روستایی، تولید و کشاورزی به منظور خدمات رسانی مطلوب و به کارگیری فناوری و نوآوری در حوزه کشاورزی و توسعه و ترویج کشاورزی مورد انتظار است. از درگاه خداوند سبحان دوام توفیقات شما را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی هم‌راستا با سیاست‌ها و راهبردهای دولت سیزدهم با هدف تحقق حداکثری تدابیر و برنامه های وزیر محترم جهاد کشاورزی مسئلت می نمایم .

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید