کد خبر: 391940
۰
۰
نسخه چاپی

سپاهان روبه پیشرفت/ فوتبال با حضور هواداران قشنگ است

به گزارش اقتصادآینده نیوز ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با تیم نساجی مازندران با تقدیر از صدور مجوز برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها و هواداران تیم نساجی گفت: بازی مقابل نساجی از نظر تاکتیکی جذاب بود و نساجی نیز تهاجمی و خوب بازی کردند.

وی با عنوان اینکه بازی مقابل نساجی ساده نبود، به بازیکنانش برای برد تبریک گفت و افزود: بازیکنان توانستند بر بازی غلبه کنند و موفق به گلزنی شدیم و با توجه به موقعیت‌هایی که داشتیم می‌توانستیم یک گل دیگر نیز بزنیم.

وی با اظهار اینکه تلاش کردیم گل نخوریم، از تلاش‌های بازیکنان سپاهان تقدیر کرد و گفت: خوشحالم از اینکه تیم در حال پیشرفت است.

مورایس با بیان اینکه انتقادی نسبت به داوری ندارم، ادامه داد: تیم داوری کار خود را به خوبی انجام داده است.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان درباره نقل و انتقالات بازیکنان با اظهار اینکه زیاد جابجایی را دوست ندارم و تمایل دارم موقعیت با ثباتی داشته باشیم، گفت: اگر بتوانیم موقعیت بهتری کسب کنیم اقدام به جابجایی می‌کنم.

وی یادآور شد: همچنین برخی از بازیکنان نیز تمایل داشتند موقعیت‌های بهتری کسب کنند و از رضایت آنها خوشحال هستم.

وی استفاده از کمک داور ویدئویی و وی‌ای آر در بازی‌ها را در منصفانه‌تر شدن فوتبال مؤثر خواند و گفت: این فناوری شک وشبهه ها را برطرف می‌کند زیرا همه در فوتبال دنبال بازی منصفانه هستیم و وی‌ای آر بازی فوتبال را منصفانه‌تر می‌کند.

مورایس درباره وعده قهرمانی تیم سپاهان گفت: تنها قولی که می‌دهم این است که دانش خود را در اختیار باشگاه در مسیر قهرمانی بگذارم و در عین حال تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با اشاره به بازی در ورزشگاه شهید وطنی در حضور تماشاگران اظهار داشت: اولین بازی خارج از خانه را با تماشاگران داشتیم و شادابی و خوشحالی در فوتبال برای من ارزشمند است.

وی گفت: بازی فوتبال با هوادار قشنگ است زیرا برای مردم و هواداران بازی می‌کنیم و اگر هواداران در ورزشگاها باشند فوتبال منصفانه‌تر می‌شود.

به گزارش مهر، سپاهان با یک گل برنده این مسابقه و با این این برد ۳۳ امتیازی شد و فاصله اش با پرسپولیس را که در صدر جدول قرار دارد، به ۲ امتیاز کاهش داد. تیم نساجی هم با ۲۱ امتیاز در رده نهم باقی ماند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید