کد خبر: 391941
۰
۰
نسخه چاپی

توسعه ۱۰۲۴ پورت مخابراتی در شهرستان سقز

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: تحقق پروژه‌های مخابراتی از استراتژی‌های مخابرات برای اجرا و عملیاتی کردن فعالیت‌های فنی است.

وی افزود: ظرفیت‌سازی یک هزار و۲۴ پورت مخابراتی در سال جاری قابل تأمل و چشمگیر است.

وی ضمن تشریح روند و اجرای این پروژه‌ها اظهار داشت: توسعه و ظرفیت‌سازی پورت‌های جدید اینترنت پرسرعتِ ADSL, VDSL و تلفن ثابت به منظور واگذاری و ارائه سرویس‌های مذکور به متقاضیان در کوتاه‌ترین زمان همواره از جمله اهداف مخابرات منطقه در راستای پاسخگویی به مطالبات مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری خواهد بود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان کرد: از تعداد یک هزار و ۲۴ پورت فوق، ۱۲۸پو رت برای سرویس ADSL، همچنین ۱۲۸ پورت برای سرویس VDSL و هزار و ۷۶۸پو رت نیز در حوزه تلفن ثابت ظرفیت‌سازی شده است.

حکمت با اشاره به سرمایه‌گذاری و تأمین تجهیزات لازم در این راستا اعلام کرد: بیش از ۶۰ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برای این پروژه که در قالب ۱۱ نقطه طرح در سطح شهرستان سقز به اجرا در آمده، سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: مخابرات منطقه بر اساس برنامه‌های ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران در توسعه و واگذاری پورت‌های اینترنت مخابرات موفق عمل کرده است که کسب جایگاه مطلوب در تحقق این شاخص موید این مهم است.

حکمت بیان داشت: صرف و هزینه اعتبارات اختصاص یافته و استفاده حداکثری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود به صورت منطقی با تدوین برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده و تلاش و همت همکاران منطقه در خصوص اجرایی نمودن آنها نقش تأثیرگذاری در رسیدن به اهداف شاخص‌های تعیین شده دارند که مورد توجه قرار گرفته است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید