کد خبر: 391943
۰
۰
نسخه چاپی

هدف دشمن آزادی زنان نیست

به گزارش اقتصادآینده نیوز، علی خضریان پنجشنبه در نشست بصیرتی پیرامون مسائل سیاسی و اقتصادی اخیر کشور که در شهرستان رزن برگزار شد با بیان اینکه اصلاح نقاط ضعف نظام وظیفه همه ماست گفت: امروز تمام قدرت‌های جهان در مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستادن و هدف دشمن نه پوشش زنان، نه آزادی بلکه هدف آنها فقط مقابله با دین اسلام است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۸۰ درصد کشور از نعمت گاز بهرمند هستند که این در نوع خود در جهان کم سابقه است.

خضریان ادامه داد: اما دشمنان با استفاده از جنگ ترکیبی اختلال چند روزه در گازرسانی آن هم در برخی نقاط کشور را با سیاه نمایی به عنوان ناکارآمدی انقلاب به مردم تلقین می‌کنند.

وی ادامه داد: در حالی که دنیا تسلیحات نظامی را تولید و صادر می‌کند و آن‌را برای خود نقطه قوت می‌داند اما برای ما به نقطه ضعف تبدیل و با قدرت رسانه‌ای خود به عنوان ابزاری برای افزایش تحریم‌ها تبدیل می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران امروز به نقطه‌ای رسیده که در مرزهای کشورمان معنای استقلال را به درست پیاده کرده است گفت: دنیا در حوزه امنیت مسائل غرب آسیا بدون حضور ایران امکان تصمیم‌گیری نخواهد داشت.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید