کد خبر: 391953
۰
۰
نسخه چاپی

پیکر شهید گمنام در ستاد مرکزی سازمان ملی استاندارد تشییع می‌شود

مهدی اسلام پناه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) آیین تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در کرج برگزار می‌شود.

وی به مراسم تشییع و تدفین پیکرمطهر این شهید اشاره کرد و ادامه داد: این مراسم چهارشنبه پنجم بهمن ماه ۱۴۰۱ ساعت ۹:۳۰ صبح خواهد بود. وی افزود: این پیکرمطهر از ستاد فراجا استان البرز به سمت ستاد مرکزی سازمان ملی استاندارد ایران تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

اسلام پناه بیان کرد: شهید گمنام بزرگمردی است که شجاعانه در جبهه حق علیه باطل جنگیده و جان عزیزش را در راه حفظ وطن، شرف و آبروی کشور عزیز و مردم غیور نثار کرده است.

وی عنوان کرد: امروز اگر در امنیت کامل زندگی می‌کنیم مدیون بزرگمردانی هستیم که قید راحتی، فرزند و خانواده عزیزشان را زدند، لباس رزم و جهاد پوشیدند و مردانه جنگیدند، برخی بازگشتند، خیلی‌ها بخشی از وجودشان را در میدان جنگ گذاشتند و بسیاری به مقام شهادت نائل آمدند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به تکریم شهید، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری، تکثیر نیکی‌ها، فضائل و مکارم اخلاقی اشاره کرد افزود: ما مدیون شهدا هستیم و باید قدردان فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان باشیم و وظایف خود را در قبال زنده نگهداشتن یاد، نام و راه شهدا انجام دهیم. همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) فرمودند: "زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست".

وی اظهار کرد: پیام شهید گمنام به مردم عزیز و جامعه مسلمان، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و رهبری مظلوم، ایثار و از خودگذشتگی، شناخت دشمن و استقامت و مجاهدت در برابر زیاده خواهی دشمنان و حفظ میهن پاک و انقلاب اسلامی است.

اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه با توجه به اینکه همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم ولی وامداری مسئولین به مردان دفاع مقدس بسیار مضاعف و بیشتر است، تصریح کرد: عزت و اقتدار کشور عزیز به برکت خون شهداست. گزارش شده است که برای هر صندلی که مدیری بر آن تکیه زده است، ۷۲ نفر در خون خود حسین وار غلتیده‌اند و شهید شده‌اند. مسئولین در قبال خون شهدا وظیفه بسی سنگین برعهده دارند.

وی در پایان گفت: پیام شهید به مسئولین، احساس مسئولیت، تعهد، خدمت صادقانه، خالصانه و بی منت به مردم و تلاش در راستای تداوم، تثبیت و ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. امید است که همگی در عمل رهرو راه شهدا باشیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید