کد خبر: 391957
۰
۰
نسخه چاپی

۱۵۰ بخاری برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان سمنان نیاز است

محمود منطقی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مددجویان ساکن مناطق سردسیر و کوهستانی استان سمنان به وسایل گرمایشی نیاز دارند، ابراز داشت: برای تأمین این نیاز مددجویان تحت پوشش بهزیستی پویش دلگرمی در استان سمنان راه اندازی شده که خیران و نیکوکاران می‌توانند در آن مشارکت کنند.

وی ضمن بیان اینکه برای تأمین این حوزه به ۱۵۰ بخاری در کل استان سمنان نیاز است، افزود: تاکنون ۵۰ مورد بخاری تهیه و بین توان‌خواهان تحت پوشش بهزیستی استان سمنان توزیع شد که بیشترین آن با هر کدام ۱۴ مورد به شهرستان‌های مهدی‌شهر و میامی اختصاص یافت.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه پویش دلگرمی ماحصل تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام است، ابراز داشت: در این پویش وسایل گرمایشی با اولویت مناطق روستایی و کم برخوردار تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

منطقی با بیان اینکه تنها بخشی از نیازهای جامعه هدف پیرامون سیستم‌های گرمایشی رفع شده است، تصریح کرد: کمک ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه کمک به توان‌خواهان شایان تقدیر است اما می‌طلبد تا برای اجرای تمام و کمال این طرح خیران و نیکوکاران استان سمنان نیز وارد حوزه شوند.

وی افزود: شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۳۴۱۸۰۳۵ و شماره حساب ۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ و شماره شبا ۴۹۰۱۰۰۰۰۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ نزد بانک مرکزی به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان آماده دریافت کمک‌های مردمی در بخش تهیه بخاری پویش دلگرمی خواهد بود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید