کد خبر: 391998
۰
۰
نسخه چاپی

البرزنشینان در تمام عرصه‌ها ولایتمداری خود را ثابت کرده‌اند

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار علیرضا حیدرنیا عصر سه‌شنبه در یادواره ۴۴۲ شهید کارگری و کارفرمایی استان البرز که با حضور مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، یاد و خاطره شهدای این مرز و بوم به ویژه شهدای مدافع امنیت البرز، سید روح الله عجمیان و علی اصغر قورت بی گلو را گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه این مراسم به منظور بزرگداشت ۵ هزار و ۲۵۰ شهید سرافراز استان البرز به ویژه ۴۴۲ شهید کارفرمایی و کارگری به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بسیج کارگری استان برگزار شده است، مطرح کرد: این کشور علاوه بر بیش از پنج هزار شهید، بالغ بر ۱۵ هزار جانباز سرافراز، ۱۱۵ شهید مدافع حرم ایرانی و تیپ فاطمیون و ۱۱ شهید مدافع سلامت تقدیم این نظام و انقلاب کرده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امرو کشور مرهون خون پاک شهدا و ازخودگذشتگی جانبازان سرافراز است، اظهار کرد: البرز استانی شهیدپرور و مردم آن در هر شرایطی، پای کار این نظام و انقلاب هستند و در تمام عرصه‌ها با حضور پررنگ و مؤثر خود، ولایتمداری خود را ثابت کرد اند و آن را به رخ جهانیان می کشند. امید است بتوانیم خادمان خوبی برای ولی نعمتان این انقلاب باشیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید