کد خبر: 391999
۰
۰
نسخه چاپی

بازی مقابل سپاهان تاکتیکی بود/ دست خالی نساجی برای یارگیری

به گزارش اقتصادآینده نیوز حمید مطهری در نشست خبری بعد از بازی با تیم سپاهان اصفهان با تبریک به تیم سپاهان برای برد مقابل نساجی اظهار داشت: بازی جذاب و تاکتیکی بود و استراتژی ما گل نخوردن و انتقال پاس‌ها مثبت برای برد بود.

وی بااظهار اینکه بعد گل خوردن در نیمه دوم سبک بازی را عوض کردیم و تلاش کردیم روبه جلو بازی کنیم، گفت: موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد و این بازی چیزی از ارزش‌های تیم نساجی کم نکرده است و بازیکنان خوب بازی کردند.

وی با عنوان اینکه بازیکنان تلاش خود را انجام دادند، گفت: در مجموع تیم نساجی و شرایط آن خوب است هرچند شاهد در یک بازی بد بودیم ولی به صورت کلی این گونه نبوده است.

مطهری درباره تقویت تیم و جذب بازیکن با بیان اینکه تمامی ورزشکاران برای ما ارزشمند هستند، گفت: تیم نساجی قادر به تأمین مالی برای جذب برخی بازیکنان نیست زیرا تیم ما به صورت خصوصی اداره می‌شود و نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ رقابت کنیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: دست باشگاه نساجی برای یارگیری خالی است و در حد بضاعت یارگیری می‌کنیم و به رغم این لیست تعدادی بازیکن را برای جذب به باشگاه اعلام کردم و نمی دانم آیا می‌توانیم تا پایان امشب به توافق برسیم یا خیر.

به گزارش مهر این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید و سپاهان با این برد ۳۳ امتیازی شد و فاصله اش با پرسپولیس را که در صدر جدول قرار دارد، به ۲ امتیاز کاهش داد. تیم نساجی هم با ۲۱ امتیاز در رده نهم باقی ماند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید