کد خبر: 392001
۰
۰
نسخه چاپی

اصحاب رسانه در تحقق جهاد تبیین وظیفه سنگینی بر عهده دارند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ظهر پنج شنبه در آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی با گرامیداشت ایام سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: این انقلاب و انفجار نوری که اتفاق افتاد برای ظلمت زدایی از جامعه بشری بود و دعوت امام (ره) یک دعوت جامع و کامل از بشریت بود و نه فقط ملت عزیز ایران چراکه امام به‌عنوان کسی که بعد از ۱۴۰۰ سال اسلام را با تمام وجود خود درک کرده بود و با نگاه بلندی که نسبت به حکمرانی جدید داشت این انقلاب را برپا کرد.

وی تصریح کرد: برخی تصور کردند که این انقلاب تنها بناست ایران اسلامی را تغییر بدهد و شاخص‌ها را در هر زمینه برای یک زندگی مادی بهتر در این کشور فراهم کند و رفته‌رفته این به‌گونه‌ای جاافتاده که امروز در جنگ اقتصادی‌ای که علیه ما برپاشده عده‌ای همه‌چیز تحت‌الشعاع آن قرار می‌دهند، البته همه این تصور را ندارند.

کریمی ادامه داد: بخشی از همان ابتدا انقلاب اسلامی را درک کردند و با تمام توان پای انقلاب ایستاده‌اند و انقلاب اسلامی که یک انقلاب مکتبی و عقیدتی است و مغز آن نظام هستی است را با تمام وجود فهمیدند لذا برای ترویج انقلاب و پیشرفت انقلاب فرقی نمی‌کند که کجای دنیا هستند بلکه در این جهت فعال‌اند.

فرمانده سپاه روح‌الله افزود: در سراسر دنیا گروه‌هایی هستند که ندای امام (ره) را درک کرده‌اند و همچنان اهداف انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنند و در واقع ایران اسلامی یک پایگاه است که این مهم را باید تبیین کرد که دعوت امام (ره) یک دعوت جهانی بود.

وی اظهار داشت: زمانی که حضرت امام، آیت‌الله جوادی را به شوروی فرستادند متن پیام این بود که جهان را به سمت اسلام دعوت کردند و هشدار دادند که این نوع حکمرانی به‌جایی نمی‌رسد و به بن‌بست رسیده است.

کریمی خاطرنشان کرد: اینکه رهبر انقلاب اسلامی پیکی را با چنین مضمونی می‌فرستد و دعوت به اسلام و تأکید به بن‌بست رسیدن آن نوع حکمرانی می‌کند دشمن هم به این موضوع معترف است و در سند ۲۰۲۵ آمریکا اشاره می‌شود به چالش‌هایی که مانع آن‌هاست تا تبدیل به دهکده جهانی شوند ازجمله چین، روسیه و ایران که در رابطه با ایران می‌گوید ایران موفق شده حکمرانی جدیدی را به دنیا معرفی کند که مبتنی بر دین و مکتب است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: انقلاب اسلامی آمد و دو نظام حاکم لیبرال و سوسیال را به چالش کشید و آن‌ها به‌جای اینکه منطق داشته باشند و به مناظره بنشینند و اگر حق هستند حقانیت خود را ثابت کنند از ابتدا با عناد برخورد کردند درحالی‌که خودشان می‌دانند انقلاب اسلامی حق است ولی نمی‌پذیرند و نمی‌خواهند بگذارند دیگران هم متوجه شوند.

وی تأکید کرد: امروز با تمام توان علیه انقلاب اسلامی به مبارزه بر خواسته‌اند و از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند، چه در حوزه اقتصادی و چه در مباحث فرهنگی و سیاسی و الآن هم که به‌صورت یکجا جنگ ترکیبی را دنبال می‌کنند لذا این واقعیتی است که لازم است در دهه فجر مرور شود و با تمام وجود فضا را درک کنیم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید