کد خبر: 392009
۰
۰
نسخه چاپی

تفاهم نامه بین بهزیستی و دانشگاه آزاد دهدشت منعقد شد

سید علی اصغر شکرایی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با انعقاد تفاهم نامه‌ای خدمات دانشگاه آزاد و اداره بهزیستی کهگیلویه برای جامعه هدف هر دو دستگاه بصورت هم پوش انجام گیرد.

وی تصریح کرد: بنا بر این تفاهم نامه، می‌توان در کنار ارزش افزوده برای انجام کارها و اهداف با هم پوشانی کامل داشته باشیم.

شکرایی زاده گفت: بر اساس این تفاهم نامه چند بند از جمله خدمات اورژانس اجتماعی، مداخله در بحران‌های فردی، اجتماعی، روانی، مالی و کارهای مشاوره‌ای و مددکاری و همه این خدمات ارائه شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر خدمات اورژانس اجتماعی برای عموم مردم و بصورت ویژه هم در دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد شد.

شکرایی زاده، تفاهم‌نامه در حوزه پیشگیری آسیب‌های اجتماعی را شامل طرح‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی برای دانشجویان و عموم جامعه عنوان کرد.

وی مطرح کرد: طبق این برنامه از فرآیند پکیج‌های آموزشی و بسته‌های مالی بهزیستی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشگاه در کنار هم بهره خواهیم برد تا یک برآیند مناسبی برای جامعه هدف داشته باشیم.

رئیس دانشگاه اسلامی دهدشت نیز در این راستا به خبرنگار مهر گفت: با انعقاد این تفاهم نامه فعالیت‌ها منسجم‌تر و کاربردی تر می‌شود.

یوسف عمرانی نژاد افزود: آموزش‌های اجرایی باید زمینه کاربردی برای دانشجو ها با هدف اجتماع محوری داشته باشند.

وی بیان کرد: با تأمین اعتبار اردوی دانشجویی و کارهای فرهنگی را می‌توان حمایت کرد.

عمرانی نژاد تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد دهدشت تحت حمایت سازمان بهزیستی را ۱۴۰ نفر عنوان کرد و گفت: با راه اندازی انجمن‌ها از جمله انجمن معلولان، ناشنوایان و…می توان اعتبار خیرانه جذب کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: مددجویان با فعالیت در این انجمن‌ها دانش و تجارب خود را به جامعه هدف منتقل کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید