کد خبر: 392013
۰
۰
نسخه چاپی

پایان تاریک زندگی زوج فردیسی

سرهنگ محمد نادربیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی کشف یک جسد ناشناس در روستای آدران جاده چالوس توسط عوامل انتظامی، بررسی موضوع برای شناسایی هویت و وقوع جرایم احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متوفی که فردی حدوداً ۴۰ ساله بود، به وسیله کابل سیم در محلی دیگر خفه شده و سپس جسد او به خارج شهر منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان متوجه شدند که متوفی دارای اختلافات گسترده با همسرش بوده که ظن وقوع جنایت از سوی همسر مقتول در ذهن پلیس قوت گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام تحقیقات تخصصی و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی برای کارآگاهان محرز شد که همسر متوفی با همدستی یکی از دوستانش نقشه قتل نامبرده را اجرا و پس از خفه کردن با سیم کابل برق، جسد وی را در خارج شهر رها کرده اند.

سرهنگ نادربیگی ادامه داد: بلافاصله مخفیگاه متهمان با انجام اقدامات پلیسی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبردگان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه متهمان با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به قتل متوفی اقرار کردند، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده قاتلان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید