کد خبر: 392014
۰
۰
نسخه چاپی

چاله‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر در بوشهر ترمیم می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز عبدالکریم اخترشناس ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پی بارندگی‌های اخیر و تداوم آن، نشست‌های جزئی و ناهمواری یا چاله‌هایی در برخی محورهای استان بوشهر رخ داده است گفت: ضمن عذرخواهی از هم استانی‌ها خصوصاً کاربران و رانندگان عزیز، ترمیم این چاله‌ها به وسیله همکاران در همه محورها شروع و از ابتدای هفته آینده با بهتر شدن شرایط آب و هوایی تسریع می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: نیازمندی‌های لازم برای ترمیم این ناهمواری‌ها تأمین شده تا شاهد رفع مشکل و رضایت رانندگان باشیم.

وی ضمن توصیه رانندگان به رعایت سرعت مطمئنه و نکات ایمنی در شرایط بارانی بیان داشت: در شرایط جوی که جاده‌ها لغزنده هستند، سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب، در انجام سفری ایمن کمک می‌کنند که امیدوارم رانندگان عزیز با رعایت نکات ایمنی سفر را برای خود و همراهان تلخ نکنند.

اخترشناس با اشاره به طرح راهداری زمستانی در بوشهر یادآور شد: در این طرح ۱۶۴ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۲۰۰ نفر نیروی راهداری استان مشارکت دارند و خوشبختانه تاکنون مشکل حادی در راه‌های استان رخ نداده است.

وی در پایان با اشاره به فعالیت شبانه روزی اطلاع رسانی راه‌ها با شماره ۱۴۱ اظهار کرد: پایگاه گویای اطلاع‌رسانی ۱۴۱ به طور ۲۴ ساعته با حضور کارشناسان مرکز، آماده پاسخگویی به مسافران و رانندگان است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5692851/چاله-های-ناشی-از-بارندگی-های-اخیر-در-بوشهر-ترمیم-می-شود

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید