کد خبر: 392066
۰
۰
نسخه چاپی

سپاه پاسداران نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش اقتصادآینده نیوز ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران طی ۴۴ سال اخیر همواره کوشیده اند که مردم انقلابی ایران را از مسیر عزتمندشان دور کنند اما تاکنون نتوانسته اند.

وی افزود: یک بار علیه ملت ایران جنگ راه می اندازند و بار دیگر دست به تحریم اقتصادی می زنند.

امام جمعه سنندج با محکوم کردن اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقدام پارلمان اروپا نشان دهنده ناتوانی و درماندگی آنان در برابر قدرت سپاه پاسداران است.

ماموستا رستمی افزود: دشمنان باید بدانند که سپاه پاسداران یکی از ارکان نظام اسلامی و نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه های این هفته با محکوم کردن اقدامات اهانت آمیز غربی ها علیه مقدسات مسلمانان اظهار کرد: توهین به قرآن کریم بی پاسخ نخواهد ماند و دشمنان باید بدانند که خداوند متعال حافظ قرآن است.

ماموستا رستمی افزود: باید جهان اسلام در برابر این هتک حرمت سکوت خود را بشکند و به کشورهای اهانت کننده درسی بدهد که برای همه دشمنان درس عبرت شود.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه های این هفته نیز همچون هفته های گذشته نسبت به مشکلات معیشتی مردم اظهار نظر کرد و گفت: متأسفانه قیمت کالاهای اساسی از جمله گوشت قرمز آنچنان بالا رفته که بسیاری از خانواده ها توانایی خرید آن را ندارند.

تعدادی از نمازگزاران سنندجی پس از اقامه نماز با همراهی فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان استانی مسیر مسجد جامع تا میدان انقلاب را طی نموده و با سردادن شعارهایی خواستار مقابله با اهانت کنندگان به قرآن و مسلمانان در کشورهای اروپایی شدند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید