کد خبر: 392071
۰
۰
نسخه چاپی

مسئولان پاسخگوی صدور قبض های نجومی گاز باشند

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به اینکه وضعیت معیشت مردم خوب نیست و گرانی‌ها افسار گسیخته است و اخیراً قبض‌های گاز نجومی در سردترین نقطه کشور برای مردم صادر شده است اظهار کرد: بعضاً شنیده می‌شود ۴۰ درصد مردم گرفتار این مشکل هستند.

وی تصریح کرد: در این روزهای سرما گاز به همه مردم رسانده شد ولی به چه بهایی، اگر قرار بود مردم این همه هزینه قبض بدهند چرا به آن‌ها نگفتند برای زمستان هیزم تهیه کنند.

احمدی با اذعان بر اینکه در چهارمحال و بختیاری که روزهای متوالی دما چندین درجه زیر صفر است و رکورددار سرما در کشور است گفت: نباید این قبض‌های نجومی گاز صادر شود آن هم با معوقه ماه قبل، مسئولان باید پاسخگوی این وضعیت باشند.

وی بیان داشت: رییس‌جمهور وعده حل مشکل در چهار حوزه معیشت، مسکن، خودرو و ازدواج را داده که امیدواریم این وعده محقق شود زیراکه اگر قرار است دین‌داری، آینده، انقلاب اسلامی و … تقویت شود باید مسئولان به معیشت مردم توجه کنند.

احمدی عنوان کرد: از نمایندگان می‌خواهیم وقتی که به لایحه بودجه رأی می‌دهند به امروز فکر کنند و اگر قرار است مصرف‌کننده‌ای را جریمه و یا تعرفه‌ای را گران کنند ۲برابر قیمت اصلی باشد نه ۱۰ برابر که قبضی بیشتر از حقوق افراد برایشان صادر شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر برخی از مدیران دارای عیوبی هستند، خب از جوانان استفاده کنند، البته که برخی طرح‌ها مانند خودرو، سکه، توزیع گوشت و وام‌های ازدواج معیوب هستند که باید فکری برای این‌ها بکنند.

احمدی یادآور شد: اهانت به قرآن کریم در سوئد اولین اهانت از سمت دشمنان به مقدسات ما نیست بلکه اهانت فرانسه به پبامبر، اهانت به علما، اهانت به ولی‌فقیه و … دستور نظام سلطه است زیرا که دیگر توطئه‌های آن‌ها جواب نمی‌دهد و تنها راه نجات خود را در اهانت می‌دانند و ما مسلمانان این اهانت‌ها را شدیداً محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی اضافه کرد: در طرح کلی مکتب اسلام پیروزی انقلاب اسلامی ایران دیده شده است و دهه فجر آغاز حکومت الله و مقدمه ظهور حضرت غایب است.

احمدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی احیاگر اسلام بود و قبل از آن مقابله با اسلام جدی و علنی بود و مسلمانان را تحقیر می‌کردند و انقلاب اسلامی عزت را به مومنان و شیعیان برگرداند.

وی اصل انقلاب اسلامی را برگرفته از قرآن دانست و گفت: بزرگ‌داشت یوم‌الله ۲۲ بهمن شکر الهی است و یوم‌الله‌های بعدی را به دنبال خواهد داشت.

احمدی افزود: دهه فجر و انقلاب اسلامی جزء دین و مکتب اهل بیت است و اوج مکتب اهل بیت ظهور امام مهدی (عج) می‌باشد، در طرح کلی مکتب اسلام پیروزی انقلاب اسلامی ایران دیده شده است زیرا که دهه فجر آغاز حکومت الله و مقدمه ظهور حضرت غایب است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یک حادثه جهانی بود و مربوط به یک منطقه خاص نبود بلکه کل جهان را تحت تأثیر قرار داد و تمام معادلات مستکبران را به هم ریخت.

احمدی در بخش دیگر از صحبت های خود به ماه رجب اشاره کرد و گفت: در ماه رجب فرصت اعتکاف برای همگان فراهم است و ثواب حج را دارد که توصیه می‌شود جوانان از این فرصت در این ایام استفاده و بهره‌کافی را ببرند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید